וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה יאריס והיילקס - למוסך

במסגרת קריאת תיקון עולמית שהיקפה 6.4 מיליון כלי רכב, תזמן טויוטה ישראל 5,700 בעלי יאריס והיילקס לשירות כדי לטפל בליקויים שהתגלו

טויוטה יאריס 2004. אתר יצרן
טויוטה יאריס נדרשת להגיע למוסך, וגם היילקס/אתר יצרן

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל תזמן 5,700 בעלי טויוטה יאריס והיילקס שתאריך ייצורם בין 2005-2009 על מנת לבדוק לתקן במידת הצורך ליקויים שהתגלו בשני הדגמים. ההודעה המקומית היא במסגרת קריאת תיקון (ריקול) עולמית שהפיצה היום (רביעי) יצרנית הרכב הגדולה בעולם ל-6.4 מיליון כלי רכב, בשל חמש תקלות בקרב מספר דגמים שונים.

לדברי היבואנית בישראל, 2,200 לקוחות שבבעלותם טויוטה יאריס, ידרשו להגיע למרכזי השירות על מנת לבדוק החיבור של תושבת עמוד ההגה לקורת הרוחב מאחרי לוח המחוונים, בעוד טויוטה היילקס יבדק על מנת לשלול ליקויים בסליל כרית האוויר של גלגל ההגה.

משך התיקון ייארך כשעה, ובקרוב תשלחנה הזמנות לכל בעלי המכוניות שיופנו למרכזי השירות המורשים של טויוטה בישראל. בימים הקרובים ניתן יהיה לבדוק אם הרכב נכלל בקריאת התיקון באתר החברה של טויוטה בישראל. בחברה מדגישים, כי עד כה לא דווחו תאונות דרכים הקשורות באופן ישיר לליקויים.

מסביב לעולם זומנו בעלי טויוטה קאמרי ישנות ועוד כמה דגמים כדי לבדוק תופעות אחרות, בהן ליקויים במסילות המושבים, מגבי השמשה הקדמית וכן מתנעים שעלולים לגרום להתלקחות, אם כי אף אחת מהן לא זלגה למכוניות שנמכרות בישראל, לפי שעה.

נזכיר שוב, כי אי מילוי אחר הוראות היצרנית יגרור עיכוב בחידוש רשיון הרכב.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully