וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד ויגנאלה: S מקס סופר פרמיום

מיניוואן יכול להיות מפואר? פורד השיקה במילאנו את הדגם השני בסדרת ויגנאלה היוקרתית, הפעם זה ה-S מקס השימושי

פורד S מקס ויגנאלה. אתר יצרן
פורד S מקס ויגנאלה. משפחה פרמיום/אתר יצרן

פורד חשפה השבוע את הדגם השני בסדרת היוקרה ויגנאלה, עת היא חנכה במילאנו איטליה את ה-S מקס המפואר. מוביל הנוסעים צועד בעקבותיה של המונדאו ויגנאלה שהוצגה לפני חצי שנה ויציע רמת הידור גבוהה, אבזור ואיכות פנימית משודרגת. כרגע מוגדר S מקס ויגנאלה קונספט, אך ספורים הימים עד להסבתו לדגם סדרתי לכל דבר.

פורד הגתה את ה-S מקס בהשראת פריטים אופנתיים מענף הריהוט והאופנה - פן בלתי נפרד מהחיים במילאנו. הוא מאובזר בחישוקי 21 אינטש שעוצבו בלעדית לסדרה, דיפוני כרום מושחרים קלות על גופו החיצוני, וכן הוא לובש את השבכה הייחודית של דגמי ויגנאלה ועטוף גוון שנקרא 'Milano Grigio', שזה מעין אפרפר-ורוד.

הליטושים היוקרתיים במהדורה זו נמשכים כמובן אל תא הנוסעים. כמו במונדאו ויגנאלה, פורד עושה שימוש בריפודי עור המעוצבים ברוח איטלקית, עם שיבוצי תצורות בעלי שש צלעות, כשעל לוח הבקרה המרכזי עיטורים כסופים וגלגל ההגה לבוש גם הוא עור ספורטיבי ומיוחד.

"גוונים עדינים והתמקדות בפרטים קטנים אפשרו לנו לספק ללקוחות פורד חווית בעלות עשירה ומתוחכמת", אומר סטפן ליהם מפורד אירופה. "אנחנו יודעים שיש הרבה בעלי פורד שמחפשים דגם אקסקלוסיבי מעל ההיצע שלנו כיום באירופה.זו ממש מכונית בתפירה אישית", מוסיף רולנד דה וורט, סגן נשיא מכירות המותג באירופה.

דגמי 'ויגנאלה' קרויים על שם סדנת עיצוב איטלקית מטורינו. הם יורשים בקונסטלציה מסוימת את מותג 'מרקיורי' שהתפוגג לו עם השנים, שכן בפעם האחרונה שהכותר התנוסס על מכונית פורד היה זה לפני עשר שנים בצרפת. כיום, מדובר בתת-מותג שמחזק את גרסאות הטיטאניום הבכירות של פורד ויימכר בנפרד, אפילו ללא כיתובי שם הדגם המקורי, כך רמזו בעבר קברניטי החברה. "הם פשוט מכוונים ל-10-15% של נהגים שמוכנים לשלם יותר ולקבל בתמורה רכב יוצא דופן, ויש לזה ביקוש לפי המחקרים שלנו", מדגיש דה וורט.

ה-S מקס ויגנאלה תמכר קצת אחרי המונדאו ויגנאלה שתצא לכבישים בשנה הבאה. מוקדם לדעת אם מהדורות אלה תגענה לישראל, שכן המכסה תהיה מוגבלת, והמחיר בהתאם. לא יהיה כל שינוי במכלולים.

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully