וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני פרמיום: אופל אדם החדשה בישראל

יבואנית אופל חשפה את האדם במסגרת תערוכת אוטומוטר 2014 לצד הקרוסאובר הקומפקטי מוקה. המחירים, החל מ-99 אלף שקלים

אופל אדם. אתר יצרן
אופל אדם/אתר יצרן

יבואנית אופל לישראל שלמה החלה לשווק היום (רביעי) בישראל שני דגמים חדשים במחוזותינו: אופל אדם (מיני יוקרתית) ורכב הפנאי הקומפקטי אופל מוקה (תאום שברולט טראקס). שניהם נחשפו בתערוכת הרכב הישראלית אוטומוטור 2014 שפתחה שעריה היום לקהל הישראלי.

אופל אדם, שנקראת על שמו של מייסד החברה פותחה ב-2011 והושקה רשמית כשנה לאחר מכן בתערוכת פריס. זוהי מכונית מיני עירונית קטנת מימדים ויוקרתית שתנסה למצוא את הקליינטורה שלה בין נאמני פיאט 500 ואודי A1, אם כי טווח המחירים של הגרמניה גבוה בשיעור ניכר בישראל.

היא מבוססת על פלטפורמה משותפת לפיאט גרנדה פונטו ומציעה מרווחים ממוצעים לקטגוריה הזו על מרכב שלוש דלתות בלבד. אורכה מקצה לקצה הוא כ-3.7 מ', רוחבה 1.72 מ' ובסיס הגלגלים התייצב על 2.31 מ'. משקל המכונית מותנה בגרסה, אולם היא תנוע בין 980 ל-1.1 טון במקסימום (להוציא מהדורות ספורט עתידיות).

בחזית, תמצאו בישראל מנוע 1.4 ל' בסיסי בעל תפוקה מרבית של 85 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-13 קג"מ המתקבלים מטווח של 4,000 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים ידנית 5 הילוכים. היא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-13.6 שניות ומהירותה המרבית היא כ-170 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת (יצרן) היא כ-18 ק"מ לליטר בסיוע מנגנון 'עצור וסע' (הדממת הרכב בעמידה ממושכת).

בדומה למתחרותיה, מציע אופל אדם וריאציות שונות לגוון החיצוני (גם כפול) וכוללת בקבינה מערכת שמע מקורית, כניסת USB, צג מולטימדיה מרכזי 7 אינטש ותוספות קוסמטיות קלות מבחוץ כחישוקי סגסוגת בגודל 16 אינטש וצבעים בגוון כפול (על פי בחירה). קיט הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, בקרת יציבות ובלימה. יש לציין כי בהיצע של אדם גם גרסת ספורט וקבריולה, אולם לא ידוע אם אלה תגענה ארצה בהמשך. המחיר לאדם הבסיסית בכל אופן, יעמוד כאמור בישראל על 99 אלף שקלים.

אילן טל, מנכ"ל משותף באופל ישראל: "אופל אדם החדש, שאנו גאים להציג בישראל, מייצג את הפוטנציאל הגבוה להתפתחות המותג אופל, הקיים למעלה מ-150 שנים בעולם, אנו שמחים להציג ברכב עירוני, קומפקטי ואלגנטי, את הדיוק והחדשנות של הטכנולוגיות הגרמניות"

אופל מוקה, קרוסאובר קומפקטי גרמני

אופל/ווקסהול מוקה שווק באירופה ב--2012 קצת לפני שברולט טראקס, אחיו התאום במשפחת GM והוא מגיע לישראל בתקופה בה רכבי הפנאי הקומפקטיים דוהרים קדימה בטבלת המכירות ומאכלסים יותר ויותר מקומות חנייה במשקי הבית הפרטיים. כמו טראקס האמריקני למחצה, המוקה חמוש בארץ במנוע 1.4 ל' טורבו עם 140 כ"ס, 20.4 קג"מ מ-1,850 סל"ד ותיבת 6 הילוכים אוטומטית.

כיול המתלים די דומה לטראקס כך שהוא ינסה להציע את הטוב משני העולמות (נוחות וביצועים), ותא הנוסעים כולל מערכות בידור ותקשורת סטנדרטיות שנמכרות עם דגמי אופל העממיים, לרבות מסך מגע גדול, כניסות למכשורים אלקטרוניים ועוד. מחירו בישראל יעמוד על 145 אלף שקלים (כמעט זהה לשברולט טראקס טורבו).

"האופל מוקה מרחיב משמעותית את קו הרכבים של אופל וממשיכה את האסטרטגיה של הצבת מתחרה מוביל לכל תחום רכב, כמו כן, הבחירה של אופל ישראל בהשקת ג'יפון היא תוצר של הפופולריות הצומחת של פלח שוק הג'יפונים בישראל בשנים האחרונות", כך אסי שמלצר מנכ"ל באופל ישראל.



עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

אופל מוקה. אתר יצרן
אופל מוקה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully