וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי אאוטלנדר מחודש בישראל

האאוטלנדר המחודש כולל שינויים קלים בחזית ובאחוריו ותוספות במפרטי האבזור. המחירים, החל מ-170 אלף שקלים

מיצובישי אאוטלנדר 2014. אתר יצרן
מיצוביש אאוטלנדר 2014 בישראל/אתר יצרן

בתום מתיחת פנים מינורית, החלה לשווק השבוע יבואנית מיצובישי כלמוביל את הקרוסאובר המשפחתי אאוטלנדר 2014. הדגם הטרי עבר מקצה עדכונים קוסמטי לרענן את חזותו וצפוי להרחיב את היצע הדגמים בהמשך השנה עם צמד רמות אבזור מפוארות במחירים גבוהים יותר.

פרטי השינויים באאוטלנדר נחלקים לפי עלויות, אולם במבט כללי נראה שהחלק הקדמי לוטש מעט באזור השבכה, הפגושים הוחלפו, התווספו מסילות לגג, שינוי נעשה גם למגלש האחורי והקדמי וכן מספרים במיצובישי על מושבי בד מהודרים יותר מהדגם שלפני מתיחת הפנים.

תחת מכסה המנוע ימשיך אאוטלנדר לנצל את מנוע ה-2.0 ל' בנזין (150 כ"ס) או מנוע ה-2.2 ל' טורבו דיזל בחיבור לתיבות הילוכים ידנית, רציפה או אוטומטית 6 מהירויות (רק בדיזל).

שני הדגמים המחודשים, ברמת הבסיס יהיו ה-Instyle וה-Superme. הראשון כולל גריל כרום קדמי, פנסי ערפל, מסילות גג ומושבי בד עם תפרים. מחירו יחל ב-170 אלף שקלים. דגם הסופרים מוסיף את שינויים עיצוביים במגלשים מלפנים ומאחור, ומחירו בישראל 190 אלף שקלים.

בחודש הבא יגיעו לארץ גם דגמי 'לימיטד' ו'עלית' שיכללו עוד שדרוגים קוסמטיים ומחירם ינוע בין 204 ל-224 אלף שקלים. מהיבואנית מציינים כי למרות החלוקה בעושר המפרטים, כל הדגמים מקבלים כסטדנרט מערכת מוליטמדיה עם צג 7 אינטש, בקרת ניווט, בלוטות' מובנה ומצלמת ראייה לאחור.

עוד מפי היבואנית, נמסרו עד כה 4,200 דגמי מיצובישי אאוטלנדר מאז החל שיווקו של הדור הנוכחי אשתקד.

מיצובישי אאוטלנדר במבחן ארוך טווח
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully