וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנדית, חשמלית ובלי חלק עליון

קאריס קארס ההולנדית מעוצבת ברוח רטרו עם הנעה חשמלית ושני מושבים. שלכם בתמורה ל-20 אלף יורו

Carice cars. אתר יצרן
קאריס קארס. מכונית חשמלית קלאסית/אתר יצרן

מכונית חשמלית לא חייבת להיות רדומה, קופסתית ונטולת דמיון. קחו למשל את היצירה האמנותית מבית Carice cars ההולנדית, שעיצבה דגם עצמא וקלאסי שיכול בקלות להתברג בעתיד באחד ממוזיאוני התחבורה בעולם. זהו הרכב הראשון והיחיד של קאריס הצנועה, ואין לו שום יומרות קיצוניות לשבור שיאי מהירות או לחרוך את האספלט, למרות המראה הספורטיבי.

הקבריולה הכחולה אינה כמו טסלה רודסטר שפותחה כדגם ספורט ממוקד. הדגש של המתכננים הוא על "חווית נהיגה" ולכן היא שונה ומאופקת מכל רכב חשמלי אחר שיוצר עד כה. מתחת למטעפת הרטרו-מודרנית שלה אצורה מערכת חשמלית פשוטה וקלילה שמולבשת על משקל זעום של 370 ק"ג ללא נהג ונוסע.

המספרים על הנייר לא משאירים מקום לספק באשר לתכונותיה האקולוגיות, שכן היא מוכוונת לנהיגה עירונית וכן עבור שיטוט קל בסמטאות. ההספק המרבי שלה הוא 56 כ"ס ומהירותה המרבית לא עוברת 100 קמ"ש. טווח הנסיעה על הסוללות מוגבל לסביבות ה-140 קילומטרים בין טעינות, כאשר משך הטעינה אורך שעתיים משקע ביתי רגיל.

אופציה במשפחה ההולנדית היא מכונית "ג'וניור" המחלצת הספק מופחת ל-20, או 10 ואפילו 5 כ"ס ומתאימה לגילאי 16-18 בכפוף לתקנים מסוימים במדינות בהן תימכר. המחירים בכל אופן לא יציבו אותה בהישג ידם של כולם. העלות ההתחלתית היא 20 אלף יורו ועד 25 אלף יורו לגרסאות לגיל הבוגר.

קאריס קארס היא חברה צעירה מאוד במונחי הענף. זו היצרנית השלישית בהולנד שהוכרזה כ"מפתחת רכב", לצידן של ספייקר וונסר שעוסקות בהרכבת מכוניות קיצון ב-200 אלף יורו לערך. יחי ההבדל הקטן.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully