וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק וולברג: "לא ממש נהגתי בבוגטי ויירון"

כוכב "רובוטריקים 4" שחלק את זמן המסך שלו עם מכוניות ספורט וקיצון, מודה בצער: לא נוגעים במכוניות בכלל, אלא כן מסריטים בתוכן"

מכוניות רובוטריקים 4. אתר יצרן
בוגטי ויירון גרנד ספורט מתוך רובוטריקים 4/אתר יצרן

למרות קרקס הפיצוצים והמרדפים שרואים בסרטיו של מייקל ביי בסדרת הרובוטריקים, מארק וולברג, כוכב הפרק הרביעי של הכותר מצא רגע או שניים כדי לספר לכלי התקשורת בארה"ב שהוא נורא אוהב לנהוג, אבל אסרו על השחקן לגעת בבוגטי ויירון גרנד ספורט ויטס בזמן ההפסקות, מכונית על בעלת הספק מרבי של 1,200 כ"ס שהופכת בסרט לרובוט בשם דריפט. "הם פשוט לא נותנים לך לגעת במכוניות אלא כן אם מסריטים בתוכן", כך מציין. "אלה מכוניות מאוד יקרות להחזיק על הסט, ולא שומרים כאן חלופות למקרה שמכונית נפגעת, ככה שצריך לנקוט במשנה זהירות".

העיר פעם במאי מפורסם, שמרוב CGI כבר לא רואים את העלילה, ואכן ביי עושה שימוש נרחב (יש יגידו סופר מוגזם) בגרפיקה ממחושבת כדי לדמות נהיגה קיצונית ואפקטים דמיוניים. "כשהמכוניות לא נוסעות בכלל, מתייחסים אליהן בכפפות משי", אומר וולברג. "הן מכוסות כדי לשמור עליהן מפני אבק, לכלוך או סתם סקרנים". הנזק היחידי שנגרם הפעם הוא בצבע המכונית מספר וולברג בן ה-43. "ישנם כמובן מקטעי נהיגה אמיתיים שעשויים לפצוע את המכוניות. קרה פה ושם שעפו חתיכות קרבון מהצביעה בעלות של 600 אלף דולר". וולברג מרוויח בין 15-18 מיליון דולר לסרט, כך שעבורו לפחות מדובר בהוצאה זניחה.

מי שבכל זאת נוהג במכוניות הוא רנדי פיטרס, מתאם התחבורה על הסט שגם ישב מאחרי ההגה של אופטימוס פריים (משאית ווסטרן) ומגולל כמה מרגעי החרדה שלו כשחצה דרך נתיב עמוס פיצוצים. "אפשר לראות את סימני הבערה על המכוניות, כי הן ספגו שריטות ועיקומים קלים, מדגיש פיטרס. "אני חושב שבכל פעם שאתה בסרט של מייקל ביי אתה לוקח את הסיכונים עד לרמה הגבוהה ביותר, אבל אם חלילה משהו קורה למכוניות - ביי ממש לא מקבל את זה בהבנה. בוגטי ווירון גרנד ספורט ויטס לדוגמא, עולה כ-2.5 מיליון דולרים".

על פי מגזין 'פורבס', עלות הפקת "רובוטריקים 4: עידן ההכחדה", נאמדת ב-210 מיליון דולר. לא שהמספר הזה מטריד את ביי במיוחד, שכן לפי שעה גרף הסרט ברחבי העולם 575 מיליון דולרים ו-175 מיליון דולר רק בארה"ב.

בואו להכיר את נבחרת הרובוטריקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully