וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפטר איש העסקים שלמה שמלצר

8.7.2014 / 15:19

שמלצר נפטר בגיל 67. שמלצר מוכר בשוק כאדם שבנה את עסקיו בעשר אצבעות. מדובר באיש עסקים קשוח, חריף, היודע כיצד להסתייע בשוק ההון לצרכיו ועשה לעצמו שם של מי שיודע לקנות בזול ולייצר ערך בהשקעותיו

שלמה שמלצר בעלי שלמה סיקסט. קובי ליאני
שלמה שמלצר, מבעלי אופל ו-SIXT בישראל. נםטר בגיל 67/קובי ליאני

שלמה שמלצר נפטר היום (ג') בגיל 67. הוא התגורר בסביון, נשוי לעתליה ואב לשלושה.

שמלצר היה בעל שליטה בכמה חברות בתחומי הרכב, התעשייה, המספנות והנדל"ן. הפעילות העיקרית שלו מרוכזת תחת חברת שלמה החזקות, שבה הוא שימש כיו"ר, אשר מחזיקה בשלמה Sixt , החברה הגדולה בענף הליסינג בארץ, שעוסקת בין היתר בהשכרה, במכירה ובביטוח של כלי רכב.

מלבדה היו לשמלצר מספר החזקות נוספות: קבוצת אפקון, העוסקת בקבלנות ביצוע של מערכות חשמל ומיזוג אוויר; חברת גולד בונד, העוסקת בהפעלת מסוף מטענים באשדוד; מספנות ישראל, שאותה מחזיק שמלצר בשיתוף עם סמי קצב ושלומי פוגל; שלמה נדל"ן, העוסקת בנדל"ן מניב בישראל ובמזרח אירופה; וכן פעילות של יבוא רכבי אופל לארץ.

בחודש יוני השנה הספיק שמלצר לרכוש את רשת תחנות הדלק וחנויות הנוחות סונול מידיה של קבוצת עזריאלי

שמלצר מוכר בשוק כאדם שבנה את עסקיו בעשר אצבעות. מדובר באיש עסקים קשוח, חריף, היודע כיצד להסתייע בשוק ההון לצרכיו, ועשה לעצמו שם של מי שיודע לקנות בזול, ובאמצעות ניהול נכון לייצר ערך בהשקעותיו. כך עשה בשלמה סיקסט, אותה קנה ב-1996 כחברה מפסידה ותוך כמה שנים הפך אותה למעצמת ליסינג, כך באפקון שנרכשה ב-2003 מידי הכונס של קבוצת פויכטונגר, תמורת כ-30 מיליון שקל בלבד (כעשירית משוויה הנוכחי), וכך גם במספנות ישראל, שנרכשה מהמדינה בנזיד עדשים ומוערכת כיום במאות רבות של מיליוני שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully