וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה אופל קורסה החדשה

הדור הרביעי של אופל קורסה מחדש לחלוטין את תא הנוסעים, האבזור והמנועים בדרך להופעת בכורה בפריס. בישראל בשנה הבאה

אופל קורסה 2015. אתר יצרן
אופל/ווקסהול קורסה החדשה. בקרוב על הכבישים/אתר יצרן

ימים אחדים לאחר שהפיצה מספר תמונות תחת הסוואה, ווקסהול בריטניה (אופל) חשפה את הדור הרביעי של הסופר מיני קורסה, שתצא להופעת בכורה ראשונה בתערוכת פריס. הדגם החדש חובר למשפחה המורחבת של אופל, שכבר כוללת את האדם (מיני) החדשה ואופל מוקה (תאום שברולט טראקס) שהצטרפו לאחרונה להיצע, לצד קסקדה, מריבה זפירה ועוד.

הקורסה תוצע במרכבי 3 ו-5 דלתות על בסיס הפלטפורמה הקיימת, אולם זו אינה מתיחת פנים קטנה כי אם אבולוציה של הדור השלישי. אי לכך, הגידול במידות הוא מתון ומסתכם בכמה מילימטרים בכל סעיף, כמו גם נפח תא המטען שנותר על כינו - 285 ל'. תחת העיצוב המרוענן בהשראת אדם ועם נורות LED כסטנדרט, מספרים באופל על שימוש בדיפונים פנימיים וחיצוניים חדשים שממשיכים פנימה אל קבינה מרווחת, מאובזרת וכזו שמשרה אווירה קצת יותר יוקרתית מהנהוג בקבוצה זו.

תא הנוסעים משופע בקווים טרפזיים ומכיל צג חדש, בגודל 7 אינטש הכולל את כל הפקדים הרלוונטים למערכת השמע, הניווט והתקשורת. השקעה ניכרת חלה באיכות החומרים והבידוד, וכן במערכות הבטיחות הסטנדרטיות, בהן ניטור שטחים מתים, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, חניה אוטומטית, תאורת בי-קסנון, מערכת על התרעת סטיה מנתיב, חיישני חניה עם מצלמת רוורס מקורית ועוד.

קו המנועים של הקורסה החדשה מתחיל ב-1.0 ל' 3 צילינדרים טורבו בהספק של 90 או 115 כ"ס, כאשר שניהם סוחטים כ-18 קג"מ מטווח של 1,800 סל"ד. המנוע מצויד גם בבקר 'עצור וסע' (הדממת הרכב בעמידה ממושכת) ומכאן שצריכת הדלק (שתפורסם בהמשך השנה) צפויה להיות נמוכה. יתר המנועים כוללים את ה-1.4 ל' טורבו המפיק 100 כ"ס ו-21 קג"מ, וכן מנועי 1.2 ל' בסיסיים לצד יחידות טורבו-דיזל שלא תגענה ארצה. החיבור הוא לתיבות ידניות או אוטומטיות 6 מהירויות בעלי כיול מחודש לשיפור צריכת הדלק. בצד הדינמי נעשו חיזוקים לשיפור ההתנהגות שיבואו לידי ביטוי במשוב מההיגוי ומהשלדה.

את גרסת ה-OPC, או VXR למי שרוכש אותה בבריטניה, החלו לפתח לאחרונה בחברה ומתחייבים להספק שינוע גם בגזרת ה-200 כ"ס. "יש לה קהל נאמן ומסור. ותם בהחלט תראו אותה בשנה הבאה" כך אומר מנהל פרוייקטים בווקסהול בריטניה יאן מיטשל.

על מחירים עוד מוקדם לדבר, אולם יש להניח שהעלות עשויה לטפס מעט נוכח החידושים הרבים והקידמה הטכנולוגית. לישראל היא תגיע בינואר 2015, כך מסרה היבואנית שלמה לוואלה! רכב.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully