וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 9 הרוגים

תשעה בני אדם נהרגו השבוע בשבע תאונות דרכים קטלניות שאירעו על כבישי ישראל. מתחילת השנה: 157 הרוגים

בת 60 נהרגה בתאונת דרכים בנהלל. מד"א
9 הרוגים השבוע בכבישים/מד"א

תשעה בני אדם נהרגו השבוע (6/7/13/7/14) בשבע תאונות דרכים קטלניות,כך עולה היום (א') על פי דו"ח המתפרסם על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת שנת 2014 נהרגו בתאונות דרכים קטלניות 157 בני אדם, ירידה של 8% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

בתאונה שאירעה בתחילת השבוע על כביש 70 בין צומת סומך לזבולון, נהרגו שני נוסעי רכב כבני 45 שנפגעו ממשאית שהתנגשה בהם לאחר שירדו בשול ונעמדו לצד הרכב. יממה לאחר מכן, בשעות הצהריים התנגש רכב מסחרי באופנוע וגרם למותו של הרוכב, אדם בשנות ה-70 לחייו.

ב-9 בחודש אירעה התנגשות חזיתית על כביש 5714 בין משאית לרכב פרטי שגרמה למותם של נוסעי הרכב, שני בני אדם כבני 40. מחקירת המשטרה עולה כי נהג הרכב הפרטי סטה מנתיבו לכוון הנגדי תוך חציית פס הפרדה.

ביום חמישי התנגש רכב פרטי עם משאית על כביש 6 מדרום לצפון. מעוצמת הפגיעה נהרג נהג הרכב הפרטי, אדם בשנות ה-70 לחייו.

אמש (שבת) נדרסה למוות פעוטה מפגיעת מכונית ברחוב אצ"ל בתל-אביב. כמה שעות לאחר מכן התדרדר רכב פרטי לתהום בין צומת תפוח למגדלים מסיבה לא ברורה. הרכב נפגע קשה ונהג הרכב נהרג.

תאונה קטלנית שאירעה סמוך למחלף זרזיר בין שתי משאיות גבתה את חייו של נהג המשאית, אדם כבן 77 שהתנגש במוביל טנקים. השבוע נוסף למניין ההרוגים בתאונות דרכים אדם כבן 40 שנפצע קשה בתאונה שאירעה בתחילת החודש על כביש 35, בעקבות החלקה עם אופנוע.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עולה כי מתחילת חודש יולי נהרגו בתאונות דרכים קטלניות 15 בני אדם לעומת 11 בתקופה הזהה אשתקד. מקום המדינה נהרגו בתאונות דרכים בישראל 32,080 בני אדם, מהם 4,976 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully