וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו: מכונית חמה עם 320 כ"ס

פולסטאר תסייע לוולוו לייצר מהדורה לוהטת של ה-V40 עם מעל 320 כ"ס והנעה כפולה. אודי על הכוונת

ולוו V40 R דייזין. אתר יצרן
וולוו V40. גרסת ביצועים בדרך לכביש, ה-R דיזיין תסתפק בקישוטים/אתר יצרן

בעוד וולוו שקועה בקידום ה-XC90 החדש שיושק בסוף חודש אוגוסט, החברה השוודית פותחת מבערים ונערכת לייצר גם גרסה קרבית של ה-V40 הקומפקטית שתתחרה ישירות באודי RS3. הנורדית החמה תפותח יחד עם סדנת 'פולסטאר' שעובדת עם צוות המירוצים של וולוו מסביב לעולם מזה עשרים שנה, ובאמתחתה הניסיון והכישורים הנחוצים להפוך את המשפחתית לטורפת כבישים.

פולסטאר תנצל את הניסיון שרכשה במירוצי תיור וכן בהפקת מהדורות מוגבלות ייצור עבור המותג הסקנדיבני, בהן ה-V60 פולסטאר עליה דיווחנו אשתקד. הפלטפורמה של ה-V40 (המבוססת על פורד פוקוס) תשודך להנעה כפולה עם מערכת הלדקס משופרת המשרתת את גרסת הקרוס-קאנטרי של המשפחה.

גולת הכותרת כמובן היא הפנינה תחת מכסה המנוע: יחידת 2.0 ל' טורבו מתוגברת עם מגדש-על ("סופרצ'רג'ר") הסוחטת הספק מרבי של 320 כ"ס לפחות. לא ידוע באיזו תיבת הילוכים תשמש וולוו, אולם ההנחה היא שתהיה אופציה ידנית לצד תיבת 8 מהירויות אוטומטית עם פקדים מגלגל ההגה. מתלים קשיחים ובלמים מוגדלים ידאגו שהמכונית לא תצא משליטה תחת עומסים תובעניים, וכן ההיגוי יזכה לכיול מחודש.

המוערבות של פולסטאר במיזם עשויה לגרום לאודי לחזק את ה-RS3 בשנה הבאה, אולי מוקדם מהצפוי. ה-V40 נלחמת על מקומה בקטגורית הפרמיום אך היא נחשבת לדגם מבוקש, במיוחד בבריטניה שם היא חווה צמיחה משמעותית. ה-V40 התוקפנית, תאלץ מטבע הדברים להתמודד לא רק נגד אודי, כי אם מול מרצדס A45AMG וב.מ.וו M135. עימות צפוף מסוג זה יתרום בעיקר לחוסנה של וולוו שפועלת נמרצות להתנער מתדמית שמרנית מידי. יחד עם סדרת המנועים החדשה, בהחלט נראה שהיא על הגל הנכון.

עוד הרבה על וולוו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • וולוו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully