וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: רנו מגאן אסטייט 1.2 ל' טורבו

רנו מרחיבה את משפחת האסטייט השימושית ומשיקה בארץ גרסת 1.2 ל' טורבו בנזין עם תיבה דו-מצמדית. המחיר, החל מ-128 אלף שקלים

רנו מגאן אסטייט 1.2 ל'. אתר יצרן
רנו מגאן אסטייט 1.2 ל' טורבו בנזין בישראל/אתר יצרן

יבואנית דגמי רנו לישראל קרסו מוטורס מחזקת את משפחת מגאן אסטייט בישראל. לאחר שהשיקה אשתקד את גרסת הדיזל 1.5 ל' ממנה נמסרו עד כה כ-1,000 עותקים, מתחילה בימים אלה לשווק את מהדורת הבנזין החדשה בתום מתיחת פנים קלה לצד רמת אבזור משופרת קלות ומחיר תחרותי. זוהי המכונית השלישית שהגיעה ארצה לאחרונה מטעם רנו, בעקבות המגאן RS והפלואנס דיזל המעודכנת.

במסגרת מתיחת הפנים עדכנה את רנו את חזותה של האסטייט כשעיקר השינויים נעשו בקדמת הרכב. הגריל החדש מיישר קו עם מגאן RS וכן עם הפלואנס. האסטייט מתהדרת במידות מרווחות בקבוצתה, כאשר האורך מקצה אחד לשני הוא 4.6 מ', רוחבה 1.84 מ' ובסיס הגלגלים 2.73 מ'. נפח תא המטען ללא קיפול השורות עומד על 486 ל' (ועוד 33 ל' תחת הרצפה) וגודל ל-1,562 ל'.

בחזיתה מאכלסת המגאן אסטייט החדשה מנוע בנזין 1.2 ל' מוגדש טורבו המחלץ תפוקה מרבית של 132 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-20.9 קג"מ המושגים מתחום של 2,000 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים דו-מצמדית 6 מהירויות, וזו מאיצה אותה ל-100 קמ"ש ב-9.7 שניות ועד 190 קמ"ש מרביים. המגאן אסטייט צורכת ליטר דלק בכל 13 ק"מ בערים, ו-17 ק"מ לליטר בממוצע. נסיעה בינעירונית נאמדת ב-22 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.

רמת האבזור הסטנדטית של המגאן אסטייט כוללת רשימה ארוכה של רכיבים: בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה עם ניווט, מערכת שמע עם קישורית בלוטות' ושליטה מגלגל ההגה, חיבורי AUX ו-USB, חיישני חנייה, חישוקי 16 אינטש, מחשב דרך, חיישני אורות וגשם ועוד. ברשימת האופציות ניתן להוסיף גג פנורמי והנעה ללא מפתח. קיט בטיחותי מלא כולל 6 כריות אוויר, בקרות יציבות ובלימה.

המחירים למגאן אסטייט 1.2 ל' יחלו ב-128 אלף שקלים, ועד 132 אלף שקלים לרמת אבזור מלאה.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully