וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוח חזקה: אסטון מרטין V12 קבריולה

הונטג' S רודסטר מבית אסטון מרטין היא הגרסה הפתוחה המהירה ביותר שיוצרה אי פעם בתולדות המותג. לבעלי כיסים עמוקים

אסטון מרטין ונטג' V12 רודסטר. אתר יצרן
אסטון מרטין ונטג' S רודסטר. 12 צילינדרים בלי חלק עליון/אתר יצרן

אסטון מרטין ונטג' נועלת בימים אלה 9 שנים על כבישי הממלכה הבריטית ומחוצה לה, ואכן זו עילה מספיק טובה שלרגל חגיגות העשור, יפיקו הבריטים את המכונית המהירה ביותר בתולדות המשפחה כאשר הפעם היא נטולת תקרה ונושאת בחזיתה תריסר צילינדרים. התוצאה? המותג המפואר חונך את הונטג' S רודסטר לימיטד, שהוכרזה חגיגית עם מהירות מרבית של 201 מייל לשעה, שהם כ-323 קמ"ש. המחיר אגב, בהתאם לביצועים - 200 אלף דולר.

אבל ראשית כל, הקרביים. הונטג' מצוידת במנוע בנזין בנפח 6.0 ל' V12 שפותח בשיתוף מערכות הכיול הממוחשבות של 'בוש'. המערכת סוחטת 565 כ"ס ו-63 קג"מ המתקבלים מטווח של 5,000 סל"ד, כאשר 50 קג"מ זמינים לרשות הנהג כבר מרצפת הסל"ד, החל מ-1,000 טורים. נתונים אלה, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית 'ספורטשיפט 3' עם 7 מהירוית, מסחררים את הגלגלים האחוריים ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות.

בפרקי נהיגה רגועים יותר, אפשר להתעטף בקבינה מפוסלת עמוסה בחומרים יוקרתיים ורכיבים אופציונאליים שנתפרים בהתאם לדרישת הלקוח. הקונסולה הקדמית עשויה תרכובות של סיבי פחמן (קרבון), המושבים המהודרים עוטים תפירות יד מיוחדות, לוגואים של הסדרה משובצים פה ושם, וכן תהיינה מערכות שמע משובחות בכמה דרגות. וזוהי בהחלט רק רשימה חלקית.

הכיול של הונטג' S רודסטר נעשה יחד עם צוותי מפתח מחטיבת המירוצים, חלקם אחראים לתכנון האסטון מרטין ONE-77 וכן לוונקיש. המכונית קיבלה חיזוקים במערכת הבלימה (קרמית), מתלים מסתגלים, היגוי מהיר מאוד, מתלים מתכווננים ועוד.

הונטג' S רודסטר V12 מסתמנת כאקורד הסיום של הסדרה, שעה שהחברה הבריטית כרתה ברית עם AMG לפיתוח מנועים משותפים בגזרת ה-8 צילינדרים. מכוניות אלה תיחשפנה לראשונה בסוף 2015 ותירשנה את מקומן של רוב מכוניות המותג שנמצאות בשימוש מעבר ל-5 שנים.

עוד הרבה על אסטון מרטין בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully