וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס LF-LC נשלחת לייצור

לקסוס תתגבר את ה-RC קופה עם מהדורת ה-LF-LC שתכנס לייצור בשנת 2016. המכסה מוגבלת, המחירים בשמיים

לקסוס LF-LC. אתר יצרן
לקסוס LF-LC. בדרך לרצפת הייצור ביפן או בארה"ב/אתר יצרן

מסתבר שלקסוס RC קופה, מכונית הספורט היפנית שתגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית, עם מנוע המפיק 450 כ"ס, לא תהיה המנה העיקרית של החטיבה היוקרתית, לפחות עד שתופיע יורשת לקסוס LF-A הקיצונית. טויוטה אשרה לאחרונה למותג הפאר לייצר במכסה מוגבלת את ה-LF-LC קונספט שתעלה לרצפת ההרכבה באמצע שנת 2015.

ה-LF-LC תתברג מעל ה-RC קופה בנישה ייחודית ותמוצב כמכונית תדמיתית. על פי דיווחים של כלי התקשורת בצרפת, הדגם הסדרתי יישמר כ-90% מעיצובו של רכב הראווה שהוצג לפני כשנה (בתמונות), כך מבטיח סגן נשיא החברה באירופה, אלן יוטאונבן. "דגם הייצור של ה-LF-LC קופה לא יופק בהיקפים מסחריים, אבל אנחנו צופים שהוא ירתק אלינו הרבה אנשים ויעורר הרבה רגשות".

הקופה החדשה מבוססת על פלטפורמה מקוצרת של ספינת הפאר LS, עם סידור הושבה של 2+2 וזוג דלתות קלאסיות ארוכות. לקסוס תוכל לבחור מתוך כמה מנועים שעומדים לרשותה, אך נראה שהיא נוטה לכוון מנוע V6 היברידי בגרסת בסיס ומנוע V8 עוצמתי עם כ-500 כ"ס או יותר עבור דגם הצמרת. ההנעה תהיה אחורית כמובן.

ה-LC נכללת בהתכנות החדשה של לקסוס, לפיה היא מתחייבת לגדול ולצמוח באופן משמעותי מידי שנה. היעד המרכזי של חטיבת היוקרה של טויוטה הוא להעמיד מכונית חדשה כל 12 חודשים עד שנת 2020, כאשר בתוך כך היא מארגנת בימים אלה את השקת הקרוסאובר הקומפקטי לקסוס NX, שיתחרה באודי Q5 ויופיע על כבישי ישראל בשנה הבאה.

המחיר של ה-LC מותנה גם בהצלחת שיווקה של ה-RC קופה, שעלותה באירופה כ-100 אלף יורו. בהתחשב בכך שמספר העותקים מוגבל, המחיר ינדוד לצפון הרחוק.

עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully