וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסה על הקרקע: פורד מוסטאנג F35

המוסטאנג F-35 היא יצירה חד-פעמית עם 420 כ"ס בהשראת מטוס קרב חמקני ומתקדם, שינחת בישראל בסוף השנה הבאה

פורד מוסטאנג F-35. אתר יצרן
פורד מוסטאנג F-35. חבל שמייצרים רק אחת כזו/אתר יצרן

פורד הציגה מהדורה חד-פעמית של המוסטנג שנקראת F35 'לייטינג 2 אדישן'. כפי שנגזר משמה, היא שואבת השראה מעולם התעופה הקרבי וחלוקת כבוד ודמיון לדגם הלוקהיד מרטין F-35 שנמצא בשירות חיל האוויר האמריקני. היא תצא למכירה מיוחדת באירוע צדקה בארה"ב שכל הכנסותיו מוקדשות לארגון מיוחד שמפיק היכרות עם מטוסי קרב לילדים ונוער בגילאי 8-17.

פורד השתמשה כמעט בכל המוטיבים שעומדים לרשותה כדי לבדל את ה-F35 מיתר הגרסאות השגרתיות. העבודה התחילה עם החלפת הפגושים בחזית ומאחור וצביעה חלקית של הזנב בגוון חרדל חריף. בתוך כך הוסיפו לה כנפיים, ספויילרים, חצאיות צד, דפיזור אחורי, כיתובים בולטים בשני צדדיה וחישוקי ספורט ייחודיים.

הגרסה עליה הורכבה ה-F35 היא ה-GT, משמע מנוע שמונה צילינדרים 5.0 ל' עם 420 כ"ס ו-53.9 קג"מ ותיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. ההאצה ל-100 קמ"ש נאמדת ב-4.8 שניות והמהירות המרבית היא 250 קמ"ש. טיפול קל בלבד נעשה למערכת המתלים והבלמים כדי לחזק את יכולותיה הדינמיות.

תמונת תא הנוסעים הרשמית לא פורסמה (בפניכם מוצגת תמונת הדגם הבסיסי), אולם בפורד מדווחים על מושבי ספורט של רקארו, ידית הילוכים בלעדית ולוגואים של ה-F35 בכמה נקודות שאי אפשר כנראה לפספס.

בארה"ב לא מהמרים בינתיים על מחיר משוער, אך קחו בחשבון שה-GT גובה מהלקוחות באמריקה כ-70 אלף דולרים, ומכאן שגרסה נדירה בהשראת מטוס קרב חמקני תעלה הרבה מעבר לדמיון, אבל בטח לא כמו המטוס עצמו שמכר ב-280 מיליון דולר לעותק אחד (וחיל האוויר הישראלי יקבל אותו לשירות פעיל בסוף 2016). את המוסטנג החדשה, נטולת הכנפיים, נראה על כבישי המדינה בשנה הבאה.

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה-F35 בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully