וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סורנטו החדש מתקרב

הסורנטו 2015 יאמץ מבנה הרמוני ומשפחתי, מנועים חסכוניים יותר ורמות אבזור משופרות. הבכורה בפריס, בישראל באמצע השנה הבאה

קיה סורנטו 2015. אתר יצרן
קיה סורנטו החדש. טביעת האצבע של פטר שרייר ניכרת בו/אתר יצרן

קיה דרוכה להשיק את הדור השלישי של רכב הפנאי המשפחתי סורנטו, שיהיה לאחד מכלי הרכב החשובים ביותר שתציג היצרנית הדרום קוריאנית בתערוכת הרכב בפריס באוקטובר הקרוב. הסורנטו, כיום משולל כל יכולת שטח ממשית, יתעטף במבנה של קרוסאובר ספורטיבי בדומה לאחיו הקטן ספורטאז' ויקושט בחזיתו עם חרטום הנמר שניסח מעצב העל של החברה פטר שרייר.

הפרטים על הקרוסאובר דלים למדיי, אולם ידוע כי הסורנטו יחלוק את הפלטפורמה ומידותיו עם אחיו התאום יונדאי סנטה פה. כמוהו, יציג הדגם הנכנס גדילה סמלית במימדים עם צמיחה קלה לאורך ולרוחב ושיפור במרחבי הפנים. סידור ההושבה יהיה לשבעה אנשים כמו בדור הנוכחי, וכאן מציינים בקיה נגישות טובה יותר לשורות האחוריות.

קיה סורנטו 2015. אתר יצרן
קיה סורנטו 2015/אתר יצרן

השינוי הגדול ביותר בקרביו מיישר קו עם עם קיה סול מתוחת הפנים, כלומר יודגש במיוחד בחלל הפנים. הסורנטו יזכה לעדכונים מסיביים באיכויות הקבינה בעיקר בטקסטורות המרפדות את הדיפונים הפנימיים והמושבים, וכן יקבל מערכות מולטימדיה חדישות רב תפריטיות עם שליטה מלאה מגלגל ההגה.

באגף ההנעה, קיה דיווחה בעבר על קיזוז של כ-15-20% בצריכת הדלק בכל צי המנועים. סביר שהוא ימשיך לעשות שימוש במנועי ה-GDI המשותפים ליונדאי עם 2.4 ל' בגרסת הבנזין ו-2.2 ל' טורבו דיזל, בהבדלים כאלה ואחרים, בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. אופציה נוספת היא מערכת הנעה היברידית בעלת יכולת טעינה מהשקע (פלאג-אין) המהווה פיתוח מקיה אופטימה, ובארה"ב ישווק גם עם מנוע שישה צילינדרים בנפח 3.3 ל'.

מיבואנית קיה לישראל טלקאר נמסר לוואלה! רכב כי הסורנטו החדש יגיע לארץ בסוף הרבעון הראשון של 2015.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully