וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 9 הרוגים

תשעה בני אדם נהרגו השבוע בשבע תאונות דרכים קטלניות שאירעו על כבישי ישראל. מתחילת השנה: 178 הרוגים

תאונה של קלנועית בחולון. מד"א
9 הרוגים השבוע בכבישים/מד"א

תשעה בני אדם נהרגו השבוע (27/8/2/8/14) בשבע תאונות דרכים קטלניות על כבישי ישראל, כך עולה היום (ראשון) מאת דו"ח המתפרסם על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת שנת 2014 נהרגו בתאונות דרכים קטלניות 178 בני אדם, ירידה של 2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בתחילת השבוע נדרס למוות רוכב אופניים כבן 35 בעקבות התנגשות חזית-אל צד עם רכב פרטי ברחוב הרצל ביישוב צורן בשרון. יומיים לאחר מכן בעיר חולון, שוב נהרג רוכב אופניים, אדם כבן 60 שנפגע ממשאית משא ברחוב רבינוביץ.

ב-30 בחודש ברחוב שוקן בתל-אביב, פגעה מכונית פרטית בהולך רגל, קשיש כבן 80 וגרמה למותו. יממה לאחר מכן נהרג רוכב אופנוע כבן 55 שנפגע ממכונית פרטית באיזור מבועים.

בתחילת החודש, תאונה קטלנית על כביש 4 סמוך לצומת זיקים, בה היו מעורבים 2 כלי רכב פרטיים ומשאית צבאית, גבתה את חייו של נוסע רכב פרטי, צעיר כבן 24. זמן לא רב לאחר מכן, אירעה תאונה קשה במיוחד, בה נהרגו 3 נוסעות רכב פרטי על כביש 805 מכיוון עראבה לדיר חאנה בעקבות התנגשות עם משאית.

אמש (שבת) נהרג צעיר כבן 25 בעיר באר שבע לאחר שאיבד שליטה על רכבו בשל מהירות מופרזת.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עולה כי מספר ההרוגים בחודש יולי הסתכם ב-31 בני אדם - החודש הקטלני ביותר מתחילת שנת 2014. עליה חדה של 43% נרשמה השנה בקרב הולכי הרגל שנהרגו בתאונות דרכים. מקום המדינה, איבדו את חייהם בכבישים 31,101 בני אדם, מהם 4,969 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully