וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרונית החלה לפעול בגוש דן

"הקו המקדים" שיפעל על תוואי הרכבת הקלה בתל-אביב יעבור בחמש רשויות באיזור המרכז. התדירות תעמוד על 10 נסיעות בשעה והעלייה תתבצע מכל הדלתות

מטרונית בתל-אביב. משרד התחבורה,
המטרונית בתל-אביב, לפחות עד שתגיע הרכבת הקלה/משרד התחבורה

ביום שישי האחרון הושק במתחם ארלוזרוב בתל-אביב "הקו המקדים" שיופעל על ידי חברת "דן". הנסיעה בקו, שסימולו 1 במצבת האוטובוסים ייסיע את המשתמשים במטרונית חדישה ורבת קיבולת שתחלוף על פני חמש רשויות, ותכסה מרחק של כ-21 קילומטרים. ציר התנועה של המטרונית עובר בנת"צ (נתיב תחבורה ציבורית) והוא מסומן בצבע אדום על תוואי הרכבת הקלה (באחריות חברת "נת"ע").

על פי משרד התחבורה, המטרונית תחל את נסיעתה בתחנה המרכזית בפתח תקוה, תעבור דרך השוק העירוני, ציר ז'בוטינסקי דרך מחלף גהה, ומשם לבני ברק ורמת גן. הלאה אל לבת ים ומשם דרך שדרות ירושלים, שדרות העצמאות, רחוב רוטשילד, הרצל, בלפור, יצחק שדה, הנביאים, הקוממיות ועד בת ים (מסוף האוטובוסים).

העלייה למטרונית מתבצעת מכל הדלתות ובאמצעות מערכת כירטוס חדישה. באוטובוסים גם מוצבים דיילים עם בקרי כירטוס ידניים בהם יוכלו הנוסעים להטעין את כרטיסי הרב-קו שברשותם לצד עמדות אוטומטיות. תדירות הקו היא כ-10 נסיעות בשעה בממוצע. האכיפה תתבצע על ידי משטרת ישראל, בהתאם להוראות השימוש בנתיבי תחבורה ציבורית.

לדברי שר התחבורה ישראל כץ, המטרונית בגוש-דן תהווה אלטרנטיבה נוחה בזמן שמתבצעות עבודות להקמת הרכבת הקלה באיזור המרכז. מועד ההשקה של הרכבת הקלה בתל-אביב מתוכנן לשנת 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully