וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MG3 החדשה בישראל

הסופר מיני הסינית מגיעה לישראל במחיר התחלתי של 68 אלף שקלים. גם המשפחתית MG350 בארץ בתום מתיחת פנים קלה

MG3. אתר יצרן
MG3. סופר מיני תוצרת סין עם לוגו בריטי/אתר יצרן

יבואנית דגמי MG לישראל 'קאר-איסט' מקבוצת דוד לובינסקי החלה לשווק בישראל את הסופר מיני החדשה MG3. המכונית תימכר בארץ עם מספר רמות אבזור, מנוע בנזין, תיבת הילוכים ידנית ושילובי צבעים שונים לגוף החיצוני ולתא הנוסעים בהתאם להעדפות האישיות ובכפוף למבחר המוצע.

ה-MG3 הוצגה בגלגול השני שלה בתערוכת סין 2010, ופותחה על פלטפורמה חדשה לאחר שהדור הראשון שווק על בסיס מכוניות ישנות של רובר. הדגם החדש שמגיע לארץ משווק בתום מתיחת פנים קלה שהוצגה אשתקד, כאשר מידותיה של ה-MG3 זהות לסופר מיני ממוצעת: אורכה 4 מ', רוחבה 1.72 מ' ובסיס הגלגלים 2.52 מ'. משקל המכונית כ-1.1 טון. נפח תא המטען הוא 285 ל' ועד 1,233 ל' בקיפול השורה השנייה.

תחת מכסה המנוע משתמשת ה-MG הקטנה במנוע בנזין בסיסי בנפח 1.5 ל' מחובר לתיבת הילוכים 5 מהירויות ידנית. התפוקה המרבית עומדת על 109 כ"ס וזמן ההאצה ל-100 קמ"ש נאמד ב-10.8 ש' והמהירות המרבית היא 180 קמ"ש. לדברי היצרן, צריכת הדלק הממוצעת היא 17 ק"מ לליטר.

רמות האבזור נחלקות ל-3: קומפורט, דלוקס וקלאסיק. כסטנדרט (קלאסיק), מצוידת ה-MG3 במחשב דרך, פנסי הלוגן, מזגן מקורי דיגיטלי, מערכת שמע MP3, חיבור USB ועוד. שתי רמות האבזור הבכירות מוסיפות שליטה מגלגל ההגה למערכת השמע, בלוטות', חישוקי סגסוגת, מגירות אחסון תחת המושבים הקדמיים, שליטה על IPOD ואבזור קוסמטי נוסף. הדגם היקר ביותר, דה-לוקס, מגיע עם בקרת שיוט, חיישן גשם, ריפודים משולבים עור וחיישן תאורה. כל המכוניות מצוידות בקיט בטיחותי מלא: 6 כריות אוויר, בקרות יציבות ובלימה עוגני איזופיקס ועוד.

המחירים ל-MG3 החדשה בישראל:

CLASSIC: החל מ-67,990 שקלים
COMFORT: החל מ- 73,990 שקלים
DE LUXE: החל מ- 78,990 שקלים

MG3. אתר יצרן
MG350. משפחתית סינית/אתר יצרן

המשפחתית העממית MG350 נחתה גם היא בישראל לאחר מקצה עדכונים קליל שהסתכם ברובו במראה החיצוני ובאבזור הפנימי. הסדאן של MG תוצע מעתה עם שני מנועים: 1.5 ל' עם 106 כ"ס ותיבת 4 הילוכים אוטומטית, או מנוע טורבו בנפח זהה המחלץ 126 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. כמו הסופר מיני, גם זו משווקת בשלוש רמות אבזור, ובמחירים שיחלו ב-107 אלף שקלים (קלאסיק), עבור ל-115 אלף שקלים (קומפורט) וכלה ב-128 אלף שקלים (דה לוקס)

מפרט דה לוקס יגיע גם עם מצלמת נסיעה לאחור, מערכת DVD עם שמונה רמקולים ועוד.

עוד הרבה על MG בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully