וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר משוריין: מרצדס S600 חסינת אש

מרצדס מציגה את ה-S600 "גארד" עם מעטפת משוריינת עמידה בפני ירי ורימונים. על ההימלטות אחראי מנוע עם 530 כ"ס

מרצדס S600 משוריינת. אתר יצרן
מרצדס חסינת אש. למי שזקוק להגנה רצינית/אתר יצרן

מרצדס הכריזה בימים אלה על התחלת ייצורה של ה-S600 "גארד" הגרסה המשוריינת של ספינת הפאר הגרמנית שהוצגה בדור חדש לפני כשנה. הלימוזינה המשוכללת פותחה על בסיס ה-S קלאס והיא אכן חולקת עימה דמיון חיצוני, אלא שמבעד למרכב הארוך והשמרני אצורה מכונית חסינת אש שעמידה בפני מגוון רחב של כלי נשק.

הגארד מיוצרת ידנית במפעל סינדלפלינגן בחוצות שטוטגרט על פני שתי קומות, יחד עם עוד מספר מכוניות משוריינות, בהן ה-S קלאס פולמן וה-E קלאס שנמכרות עם מעטפת קצת יותר רצינית. הגארד לעומתן, מדורגת 7 בסולם הבליסטי, ומשמעות הדבר שהיא יכולה לעמוד בפני ירי מנשק צבאי וכן יכולה לספוג רסיסי רימונים. לדברי מרצדס, היא עמידה בפני "קליעים שמהירותם גבוהה פי 2 מאקדח רגיל".

קו ההגנה של הגארד משלב פלדה מרובת שכבות ושימוש בזכוכיות מחוסמות. הנתונים של מרצדס, מלמדים על זגוגית קדמית שעובייה 10 סנטימטרים ומשקלה כ-135 קילוגרמים, בעוד חמישה סנטימטרים של דיפוני פלדה מחוזקים מרותכים למרכב על מנת למנוע כל חדירה פנימה אל גוף הנוסעים. כמו כן, היא מצוידת בצמיגים שיכולים לספוג מטח קליעים ולהמשיך בנסיעה רגילה, אם כי עד מהירות מסוימת (90 קמ"ש) כמובן ולמרחק מוגבל (לא מעבר ל-150 קילומטרים).

המנוע בחזי,ת לא אמור להתאמץ יתר על המידה על מנת למלט את הנוסעים, גם על משקל של כ-2.5 טון. תחנת הכוח לה 12 צילינדרים בנפח 6.0 ל', סוחטת מקרבייה של הגארד 530 כ"ס ו-84 קג"מ המושגים מ-2,000 סל"ד. תיבת הילוכים אוטומטית 7 מהירויות תאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-5 שניות לערך ועד 252 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. צריכת הדלק בגבול ה-5 ק"מ לליטר.

מרצדס גובה בממוצע כ-200 אלף יורו נוספים בתמורה לגרסאות משוריינות, מה שמייצב את מחירה של הגארד על כחצי מיליון יורו.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully