וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק אוטומטית

הגרסה החדשה משלבת תיבת TCT רובוטית דו-מצמדית ומנוע עם 240 כ"ס. מחירה יחל ב-219 אלף שקלים

אלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן ירוק. אתר יצרן
אלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן ירוק אוטומטית בישראל/אתר יצרן

תוך תקווה שקברניטי פיאט יצליחו לחולל את המפנה המסתמן באלפא-רומיאו, מגיעה על רקע דברים אלו למחוזותינו גרסה חדשה של אלפא רומיאו ג'ולייטה 'תלתן ירוק' עם תיבת הילוכים TCT רובוטית דו-מצמדית. כך הודיעה השבוע היבואנית סמל"ת, שמוסיפה שמתוך 999 עותקים בלבד לגרסה זו בעולם, הוקצו 30 מכוניות בגרסת LAUNCH ADDITION למכירה בישראל בתג מחיר התחלתי של 230 אלף שקלים.

לג'ולייטה מנוע משותף למהדורת הספורט-קופה 4C, משמע 1.75 ל' טורבו המחלץ תפוקה מרבית של 240 כ"ס ומומנט של 37 קג"מ המושגים ב-2,000 סל"ד. תיבת ההילוכים הרובוטית כוללת פיקוד מגלגל ההגה, וזו משגרת את הג'ולייטה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות ועד מהירות מרבית של 240 קמ"ש. היא נתמכת בקרת DNA מסורתית סלקטיבית עם מספר מצבי כיול להיגוי, תיבה ומצערת, וכן מחוזקת עם בקרת שיגור ודפרנציאל מוגבל החלקה וערכת בלימה של ברמבו.

בצד הקוסמטי, ניתן למצוא הגה ספורטיבי מצופה עור עם תפירה לבנה או אדומה, חישוקי סגסוגת, מערכת פליטה עם יציאות כפולות, לוח מחוונים ספורטיבי עם צג גדישה ייחודי, מושבי ספורט, מסך מגע צבעוני וחדש מסדרת יו-קונקט (5 אינטש), דוושות אלומיניום ועוד. קו ההגנה משלב 6 כריות אוויר, מצלמת רוורס מקורית, חיישני גשם ותאורה, וחיישני לחץ אוויר בצמיגים

הדגם הבסיסי בישראל נמכר תחת הכותר MONZA, ולזה מחיר התחלתי של 219 אלף שקלים.

ניר בן שלמה, מנהל חטיבת כלי הרכב הפרטיים בסמל"ת: "גרסת התלתן היא סנונית ראשונה בתהליך זה ומייצגת מפגש בין המסורת הספורטיבית של אלפא רומיאו לאבולוציית המותג. אני בטוח שעם מחיר פתיחה אטרקטיבי של 219 אלף שקלים, אלפא ג'וליטה תלתן ירוק תהווה אלטרנטיבה ראויה ללקוחות גולף GTI ודגמי הספורט של אודי ובמוו. צפי המכירות השנתי לדגם זה עומד על למעלה מ-100 רכלי רכב".

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully