וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאדה קלינה לובשת בגדי ספורט

לאדה מתחממת לקראת תערוכת מוסקבה בסוף החודש ומציגה גרסת הוט-האץ' של הקלינה הקטנה. GTi בניחוח רוסי?

לאדה קלינה ספורט. אתר יצרן
לאדה קלינה ספורט. יש תוכן מאחרי החזות?/אתר יצרן

לאדה רקמה כל מיני שותפויות בענף הרכב העולמי בשנים האחרונות, וחיבור מעניין שהתפתח למכונית ספורט חמה ושובבה, מערב אפילו את מהנדסי רנו-דאטסון שהצליחו לחלץ מהסופר מיני קלינה ביצועים לא רעים ומעטה חיצוני אגרסיבי. לראיה, לאדה קלינה "ספורט" - מהדורת ה-Gti המוסקבאית.

הקלינה ספורט נבדלת מהדגם הבסיסי -שהוצג בדור השני שלו אשתקד, בקיט קוסמטי שמתחיל עם לוע קדמי גדול משולב פגוש עם יחידות ערפל, חישוקי סגסוגת 16 אינטש במקום טאסות פשוטות, דפיוזר קטן שהוצמד לחלק האחורי, צמיגים קצת יותר שמנמנים וחצאיות צד עם פס שחור אה לה "רייסינג".

כשבוחנים את אגף הביצועים, קשה לומר שהלסת נשמטת ונופלים מהרגליים. הקלינה ספורט, אם להשוות רק באיפיון התכנוני שלה, דומה למשל לשברולט סוניק RS במהותה, כאשר תחת מכסה המנוע שוכנת חטיבת כוח שגרתית בנפח 1.6 ל' עם 125 כ"ס ו-18 קג"מ מ-4,000 סל"ד בחיבור לתיבת הילוכים ידנית חמישה הילוכים. נתונים אלה, מקנים לה האצה ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות ועד 200 קמ"ש מרביים. שינויים קלים נעשו למתלים והבלמים, אולם לא באופן דרמטי.

מבט פנימה בהחלט משדרג את החוויה הרדומה משהו שמתקבלת בצד הדינמי. הקבינה מצוידת בזוג מושבי ספורט דו-גוונים עם שילוב של בד ואלקנטרה, הגה שלוש צלעות וידית הילוכים עוטים עור, ובחזית הקונסולה צג מרכזי עם קליטה לבלוטות', מערכת ניווט ומערכת שמע עם 6 רמקולים. עוד ברשימה הסטנדרטית חיישני גשם ותאורה, מושבים מחוממים וקיט בטיחותי מלא. לדברי החברה, הקלינה ספורט היא המכונית המאובזרת ביותר שלאדה אי פעם ייצרה.

הקלינה יש לציין, היא קרובת משפחה של לאדה גרנטה - המכונית שמתחרה באליפות העולם למכוניות תיור. חטיבת הספורט של המותג הרוסי הצליחה לגייס לשורותיה כמה נהגים מובחרים, בהם גם ג'יימס תומפסון המנוסה ונראה שהיא מתייחסת ברצינות לכל מה שקורה על הכביש הציבורי או התחרותי.

אם אתם במוסקבה ב-27 באוגוסט, מומלץ לקפוץ לתערוכה ולהתרשם מהמיצגים המקומיים והבינלאומיים, לרבות הקלינה ספורט שתימכר ברוסיה במחיר התחלתי של 487 אלף רובל, שהם כ-14 אלף דולרים לערך. העיקר הכוונה.

לאדה קלינה ספורט. אתר יצרן
לאדה קלינה ספורט/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • לאדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully