וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואגטי ווירון: מהדורה אחרונה

המכונית האחרונה בסדרת האגדות של בוגאטי וירון קרויה על שם המייסד, ושואבת השראה ממכוניות מירוץ קלאסיות. פריט אספנות ב-2.5 מיליון יורו

בוגאטי ווירון, גרסת אטורה בוגטי. אתר יצרן
בוגטי אטורה ווירון. נפרדים מאגדות/אתר יצרן

הדגם השישי והאחרון בסדרת האגדות ("לס לג'נדס") של בוגאטי ווירון הוא ה"אטורה בוגאטי", שנגזר כמובן משמו של מייסד החברה. היא תוצג בידיוק שנה לאחר שנחשף הדגם הראשון מבין חצי תריסר המכוניות המיוחדות בתערוכת פבל ביץ' בקליפורניה ותנעל את מחזור חייה של מכונית הקיצון שנחשבת למהפכנית ביותר בעשור הקודם, ולזכותה אינספור שיאים כאלה ואחרים. הווירון החדשה, תוצג ב-2016.

כל דגמי "האגדות" שהפיקה בוגאטי הם מחווה עבור דמויות חשובות מהיסטורית החברה או אירועים שקרו על ציר הזמן שלה, כך שראוי היה שהאטורה תחתום את ההיצע ברוח אישית. בבוגאטי מספרים על השראה ישירה ממכונית המירוץ בוגאטי טייפ 41 שעלתה למסלולים ב-1932 עם מעטפת עשויה שכבת אלומיניום על מכסה המנוע, הכנפיים, הדלתות, מראות הצד ועוד.

תחנת הכוח של האטורה בוגאטי מבוססת על הדגם הבכיר ביותר בהיצע - גרנד ספורט ויטס. מנוע ה-W16 של פולקסווגן מחלץ מנפח של 8.0 ל' טורבו תפוקה מרבית של 1,200 כ"ס שמאיצים בה ל-100 קמ"ש ב-2.6 שניות ועד 432 קמ"ש מרביים.

עבור אספנים אמידים בקנה מידה דמיוני, הווירון אטורה היא חלום חד פעמי, והם יאלצו לשלם על כך מחיר שתואם רק את ביצועיה ורמת הירידה לפרטים הקטנים בתא הנוסעים. המכסה מוגבלת ל-3 עותקים, וכל אחד מהם מוערך ב-2.5 מיליון יורו (כ-15 מיליון שקלים). מה שמקבלים בתמורה לכך, לצד היכולות ההתקפיות, הוא קוקפיט עשיר בו מותקנת לוחית עם חתימתו של אטורה בוגאטי, תערובת של דיפוני עור בגוון חום קלאסי ומערכות בידור משוכללות, וכן פסלון מוטמע של "הפיל המרקד" שהוצמד כקישוט לחלקה הקדמי של הטייפ 41 רויאל.

בוגאטי תתייצב בפבל ביץ' עם 6 האגדות על במה משותפת, ולפעם אחת בלבד לפני שהיא נפרדת ממנה ב-17 באוגוסט. אם אתם זמינים ונכונים לכך, בהחלט שווה נסיעה.

עוד הרבה על בוגטי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully