וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבט ראשון: קיה סורנטו 2015

הסורנטו החדש מציג צמיחה במידותיו, ישלב מנועי בנזין ודיזל ויגיע לישראל בשנה הבאה. "נפתיע את הנהגים"

קיה סורנטו 2015. אתר יצרן
קיה סורנטו החדש יגיע אלינו במחצית הראשונה של השנה הבאה/אתר יצרן

קיה ערוכה למספר בכורות בתערוכת הרכב בפריס, ואחד מהכוכבים החשובים של החברה הדרום קוריאנית הוא הדור השלישי של רכב הפנאי סורנטו, שמוצג כעת בתמונות ראשונות. הסורנטו החדש, שיגיע לישראל במחצית השנייה של 2015, מציע מידות גדולות יותר לעומת קודמו, שיפור משמעותי באיכות הפנים, האבזור, הבטיחות וכן מבטיחים בקיה לכיול מתלים, היגוי ובלמים שיקנה לו יכולות משודרגות על הכביש ביחס למתחריו.

קיה משווה לסורנטו החדש מראה שקולע אל החיך ה"אמריקני" והוא בהחלט מנוסח כמו SUV גדול שגובל בקבוצת הפרמיום - בהופעתו ובאבזורו. לדברי החברה, זוהי אבולוציה של העיצוב הנוכחי עם קישור ישיר לדגם הראווה קיה קרוס GT שהוצג לפני כשנה בתערוכת שיקגו, כאשר הוא ממשיך את קו המותניים הגבוה, העיצוב המחודש של בתי התאורה וכן את הפגושים משולבי יחידות הערפל.

מסכת העדכונים הזו מתורגמת לכמה שינויים בפרופורציות ובמידות. הסורנטו החדש ארוך יותר מהדור השני ב-10 סנטימטרים לכדי 4.78 מ', גובהו הופחת בסנטימטר וחצי ל-1.68 מ', בעוד בסיס הגלגלים צמח ב-8 סנטימטרים ל-2.78 מ'. ערכים אלו יאפשרו לנוסעים כניסה קלה יותר למרחב המחייה הפנימי וכן גישה פחות מסורבלת לשורה השלישית. נפח תא המטען נותר כנראה די דומה לדגם היוצא.

על אף שפרטים אלו טרם אושרו, קו המנועים של הסורנטו יורכב מיחידות משופרות על בסיס הדגמים הקיימים, משמע מנועי GDI ו-CRDI. בחלק מהגרסאות החדשות ימצא גם מנוע 2.0 ל' טורבו, וכן מנוע 3.3 ל' V6 שישרת את השוק האמריקני, אולם באירופה סביר שנקבל את מנוע ה-2.2 ל' טורבו דיזל המסורתי בחיבור לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. נתוניו הטכניים הסופיים יאושרו בתערוכת פריס באוקטובר.

הקבינה, כפי שניתן ללמוד מהאיור היחיד שהופץ, משדרת קפיצת מדרגה מסוימת בהנדסת האנוש ולפחות באיפיון של הפקדים ולוח המחוונים. קיה מחמיאה לחלל הפנים של הסורנטו כמי שיעטוף את הנוסעים באווירה די מפוארת, כשבין היתר יחוזק במערכות בטיחות מתקדמות ובאמצעי בידור משוכללים.

סון נאם לי, סגן נשיא קיה העולמית: "בעוד ששמרנו על השם של הדגם המוצלח והיוצא, הסורנטו החדש פותח מהיסוד בכל היבטיו. הוא יפתיע את הלקוחות עם עיצוב מרתק, שלל חידושים באגף הנוחות, הבטיחות ועוד, וכן במרחב הפנים ובאיכויות הנהיגה שלו". הופעתו הראשונה תהיה ב-2 באוקטובר במסגרת תערוכת רכב הצרפתית.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully