וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: ב.מ.וו X3 החדש

הקרוסאובר הגרמני ב.מ.וו X3 ישווק בישראל במחיר התחלתי של 317 אלף שקלים. חונך מנוע טורבו דיזל חדש, משופר וחסכוני

ב.מ.וו X3. אתר יצרן
ב.מ.וו X3 החדש הגיע לישראל. החל מ-317 אלף שקלים/אתר יצרן

יבואנית דגמי ב.מ.וו לישראל, דלק מוטורס החלה לשווק את רכב הפנאי ב.מ.וו X3 לאחר שזכה למתיחת פנים של אמצע החיים לפני כחצי שנה. זוהי אבולוציה קלה אך חיונית עבור הדור השני שהחל להימכר בעולם לפני כשלוש שנים. הדור הראשון של ה-X3 יצא לאור לפני 11 שנים על מנת לחזק את ב.מ.וו X5 בפלח הפנאי.

רצף ההשקות של ב.מ.וו שכלל את סדרה 2 ואת סדרה 4 הביא ליישור קו בכל הדגמים, ונראה שגם ה-X3 מאמץ חלק ניכר מהמאפיינים החיצוניים של קרוביו. ב.מ.וו התאימה לקרוסאובר החדש סגנון החולק דימיון ל-X5 עם פגושים חדשים, שינויים ביחידות התאורה, בבתי הגלגלים, החישוקים וכן התווספו מראות חיצוניות עם איתותים מובנים.

בתא הנוסעים בוצעה רפורמה דומה, אולם רוב הרכיבים גם הם משותפים למרבית סדרות הבית. הפערים של הדגם לפני ואחרי מתיחת הפנים באים לידי ביטוי בתוספות קטנות, כמו למשל מחזיקי כוסות, עיטורי כרום וכדומה. הדגם נמכר בארץ במספר רמות אבזור, אך כסטנדרט ימצאו הלקוחות בקרת אקלים דיגיטלית, בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה מקורית עם תקשורת בלוטות', כניסות USB ו-AUX ועוד, ובורר ה-idrive המסורתי של ב.מ.וו לשליטה וניווט בין התפריטים השונים למערכות הדינמיות של הרכב וכן לבידור ומידע.

דלק מוטורס תשווק את ה-X3 עם צמד מנועי בנזין בישראל ומנוע לוגם סולר, כולם מבוססים על נפח של 2.0 ל' טורבו. ההספק יחל ב-184 כ"ס ועד 245 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-6.5 ש') לגרסת הבנזין, הבכירה בעוד מנוע הדיזל החדש מחלץ 190 כ"ס. המנועים מחוברים לתיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות ומערכת הנעה כפולה אקס-דרייב. השינוי הגדול ביותר מבחינת בעלי ה-X3, ימצא באיכויות הנסיעה ובידוד הרעשים, במיוחד במנוע הדיזל החדש (17 ק"מ לליטר בממוצע), כשזה מפגין כעת פעולה חרישית יותר, גמישות משופרת וכן ביצועים עדיפים על פני הדגם היוצא.

המחירים לב.מ.וו X3 החדש בישראל:

xDrive20i ב-317 אלף שקלים
xDrive20d ב-327 אלף שקלים
xDrive28i ב-339 אלף שקלים
xDrive28i מפרט לאקצ'רי ב-379 אלף שקלים

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully