וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייבוא מקביל: טויוטה סיינה בישראל

מוביל הנוסעים טויוטה סיינה ישווק דרך אלבר בייבוא מקביל ובמחיר התחלתי של 220 אלף שקלים. יוצע עם שבעה או שמונה מושבים

טויוטה סיינה 2015. אתר יצרן
טויוטה סיינה 2015. בארץ באמצעות יבוא מקביל של חברת אלבר/אתר יצרן

טויוטה סיינה נחת בארץ במסגרת יבוא מקביל של חברת 'אלבר'. מוביל הנוסעים הגדול של יצרנית הרכב היפנית יחל את צעדיו הראשונים בארץ לאחר "זליגות" של הדגם לחופינו בשנים האחרונות באמצעות ייבוא אישי. הסיינה יימכר בישראל עם מנוע בנזין, שבעה או שמונה מושבים, תיבת הילוכים אוטומטית ומספר רמות אבזור. בשלב זה, אין כוונה לייבאו רשמית באמצעות יבואנית טויוטה לישראל 'יוניון מוטורס', כך נמסר לוואלה! רכב.

הסיינה ירש את מקומו של המיניוואן פריוויה לאחר שפסק ייצורו בשנת 1998. הוא מבוסס על פלטפורמת K של טויוטה המשרתת את קאמרי, היילנדר וכן מוצב תחת מספר דגמים של לקסוס. במידותיו הוא מתהדר באורך של 5 מ', רוחבו קרוב ל-2 מ', בסיס הגלגלים כ-3.1 מ' וגובהו 1.75 מ'. משקל המכונית ללא נוסעים כ-1.95 טון. בקרביו כאמור עד שלוש שורות עם סידור הושבה של 7 או 8 מושבים. תא המטען מציע קרוב ל-1,000 ל' מאחרי שורה שלוש ודלתות הצד נפתחות על ידי בקרה חשמלית (הזזה).

את העוצמה מקבל הסיינה ממנוע 3.5 ל' ששה צילינדרים בעל תפוקה מרבית של 266 כ"ס ומומנט של 33.8 קג"מ. החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות על בסיס הנעה קדמית או כפולה. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-9 ק"מ לליטר בנזין וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת כ-9.6 שניות.

הסיינה נמכר בישראל בחלוקה ל-3 רמות מפרט. כסטנדרט, הוא כולל בקרת שיוט, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לכל השורות, תאורת LED חיצונית וחישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש, בקרת מולטימדיה עם התאמה לתוכנת WAZE, דיבורית בלוטות', כניסות והתאמה ל-USB, AUX ומכשירים סלולריים חכמים. כל הדגמים מאובזרים בערכת בטיחות היקפית הכוללת בקרת יציבות, בלימה ו-6 כריות אוויר ועוד. מחירו בישראל כאמור עומד על 220 אלף שקלים.

טויוטה סיינה 2015. אתר יצרן
טויוטה סיינה 2015/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully