וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: סיאט לאון סטיישן

הגרסה השימושית ליאון ST משווקת עם מנוע בנזין ותיבת הילוכים דו מצמדית 7 מהירויות. המחירים החל מ-130 אלף שקלים

סיאט לאון ST. אתר יצרן
סיאט לאון ST החדשה בישראל/אתר יצרן

גזרת הסטיישן מתחממת בימים אלה עם הגעתה של סיאט לאון ST לכבישי ישראל. צ'מפיון מוטורס תחל לשווק את הגרסה השימושית של המשפחתית הקומפקטית שנחשפה אשתקד בפרנקפורט, כשהיא מצוידת במנוע בנזין טורבו, תיבת הילוכים רובוטית דו-מצמדית ורמת אבזור גבוהה. הסטיישן תחזק את לאון הצ'בק לאחר שממנה נמסרו כ-1,300 עותקים מתחילת מכירותיה.

הלאון, כמו רוב דגמי הקונצרן מבוססת על פלטפורמת ה-MQB המודולארית שהניבה עבור דגם ה-ST צמיחה של 27 סנטימטרים למימד האורך. היא מתייצבת על בסיס גלגלים של 2.62 מ', גובהה כ-1.45 מ' ונפח תא המטען עומד על 587 ל' ומוגדל עד 1,470 ל' בקיפול השורה השנייה. התוספת למשקל המכונית נאמדת ב-50 ק"ג בלבד ביחס לדגם הקומפקטי (1.23 טון).

בשלב זה, תוצע הלאון בישראל עם מנוע אחד: 1.2 ל' טורבו TSI המחלץ תפוקה מרבית של 105 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-17.5 קג"מ הזמינים מטווח של 1,400 סל"ד. את הכוח לגלגלים הקדמיים מעבירה תיבת הילוכים דו-מצמדית DSG עם 7 מהירויות, המאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-11 שניות, בעוד צריכת הדלק המשולבת היא כ-20 ק"מ לליטר (יצרן).

מפרט לאון ST מורכב מבקרת שמע עם 6 רמקולים, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג ליושבים מאחור, בלוטות' מקורי, צג מגע מרכזי עם כניסות ל-USB וכרטיסי זכרון SD, חיישני גשם, אורות ועוד. קיט הבטיחות סטנדרטי וכולל 6 כריות אוויר, בקרות יציבות, בלימה, משיכה ודפרנציאל אלקטרוני XDS. בשלב ההשקה, כולל המחיר שעומד על 130 אלף שקלים גג-פנורמי ללא תוספת תשלום.

עוד הרבה על סיאט בוואלה! רכב

סיאט לאון ST. אתר יצרן
סיאט לאון ST/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully