וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס ML הופך ל-GLE

מרצדס מחליפה את כותר ה-ML קלאס לטובת משפחת ה-GLE החדשה. סנונית ראשונה בסוף 2015

מבחן מרצדס ML 350. קובי ליאני
מרצדס ML קלאס. משנה הבאה, אמרו מרצדס GLE/קובי ליאני

מרצדס נוטשת את משפחת ה-ML קלאס ומאמצת כותר חדש בשם GLE, כך על פי דיווחים של כלי התקשורת בשטוטגרט. השינוי מתבצע על רקע רפורמה אסטרטגית שעתידה לצמצם את הבלבול שחשים לעתים חלק מרוכשי המותג נוכח עומס הגרסאות בקרב רכבי השטח (GL, GLK וכדומה). הדגם הראשון שיופיע עם השילוש הטרי יהיה הדור הנוכחי של ה-ML בתום מקצה עדכונים בתחילת 2015. מרצדס תחשוף לצידו דגם כביש-שטח במרכב קופה שייקרא אף הוא GLE.

במרצדס רוצים קו מחבר בין הפלטפורמות המשמשות את רכבי הפנאי, ולכן במקרה של ה-GLE, ניתן יהיה להקיש למשל שהוא מקורב של ה-E קלאס, בעוד מרצדס GLA החדש מבוסס בחלקו על מרצדס A קלאס הקומפקטית. בגזרת ה-GLK, תוחלף האות האחרונה באות C, כך שיווצר הקשר הטכנולוגי והרוחני עם סדרת הסדאן-ספורט C קלאס, ואילו ה-GL הבכיר במשפחה יכונה GLS בשל מיצובו כדגם מקביל בקטגורית הפנאי למכונית הדגל S קלאס.

בכירי המותג מודעים להשלכות האפשריות, אולם לוקחים דוגמא מאודי שחוללה מפנה משמעותי בדגמי המותג בשנות ה-90, לאחר שזנחו מאחור את הכיתובים המספריים לטובת אותיות; אודי A80 הפכה לאודי A4, ואודי A100 הוסבה לאודי A6 כזכור.

סדרת ה-ML קלאס היא מהפופולריות ביותר בקבוצת הפרמיום, בעיקר בשוק האמריקני מאז הוצג הרכב ב-1998. בתחילת דרכו, ניסו בדיימלר לשדך לאחוריו את האות M בלבד, אולם ב.מ.וו התנגדה (חטיבת M) ובסוף הוסכם על ML קלאס. מומחים בענף הרכב בגרמניה גורסים כי מדובר במהלך שטומן בחובו סיכון מסוים שעשוי לפגוע בהכנסות החברה.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully