וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סורנטו החדש: הצצה פנימית

לקראת תערוכת פריס שתערך בעוד חודש, קיה חושפת פרטים נוספים אודות הסורנטו החדש והחשוב. ועכשיו, תא הנוסעים

קיה סורנטו. אתר יצרן
קיה סורנטו/אתר יצרן

זמן קצר לאחר שחשפנו בפניכם את הסורנטו החדש של קיה, היצרנית הקוריאנית מגלה בו חלק נוסף וזה תא הנוסעים. לצד עיצוב חיצוני מעודכן ומלוטש, הקבינה של הקוריאני הגדול מעלה איכות, משפרת את הירידה לפרטים וכפי שניתן ללמוד מהצהרות היצרנית, גם רשימת האבזור אותה ניתן לבחור עבורו תהיה ארוכה מתמיד.

הדור השלישי של רכב הפנאי הזה, מציינים בקיה, יעשה את המעבר תחושת פרימיום של ממש באיכות הנסיעה בו והם מתכננים לעשות זאת בעזרת שפע פינוקים כמו דלת חשמלית לתא המטען, מושבים עטופים בעור ומתכווננים חשמלית, מערכת מולטימדיה מתקדמת, מצלמות לא רק לנסיעה לאחור אלא היקפיות שמקרינות את כל סביבת הרכב ועוד.

קיה סורנטו. אתר יצרן
קיה סורנטו/אתר יצרן

בקיה מספרים כי העיצוב הפנימי של הסורנטו החדש נועד לשפר את תחושת המרחב עם קווים אופקיים ארוכים שהצרכן האמריקני מעדיף ועם חומרים רכים באיכות גבוהה שהצרכן האירופי למד להעריך (יוכלו לבחור גם בצביעה שחורה לתא הנוסעים, או שילוב שחור אפור). גם לוח המחוונים התרחב בהתאם ולפי קיה, הוא תוכנן בהתאם לתפישת "השעון השוויצרי", כלומר מדויק ובעל תחושת יוקרה.

צמיחת בסיס הגלגלים ב-8 סנטימטרים לכדי 278 כלליים, משפרת את המרחב בתא הנוסעים בצורה משמעותית ולמרות שהגג הונמך ב-1.5 ס"מ, הנוסעים ייהנו ממרחב מחיה משופר לעומת הדור היוצא. גם תא המטען צמח בהתאם מ-515 ליטר לכדי 605 בדור החדש. כמו כן, ניתן יהיה לקבל את הסורנטו החדש עם 5 או 7 מושבים כאשר השניים האחוריים מתקפלים בקלות אל תוך רצפת תא המטען.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קיה סורנטו. אתר יצרן
קיה סורנטו/אתר יצרן

בקיה מספרים כי הדור החדש יהיה מעודן יותר לנסיעה בזכות שימוש בחומרי בידוד עבים יותר לתעלת העברת הכוח מהמנוע אל הגלגלים האחוריים (עליה מעובי של 7 מ"מ ל-9 מ"מ), תיבת ההילוכים מקבלת תושבות עבות יותר שמעדנות את פעולתה וגם המרכב הוקשח ב-14 אחוז. כל אלה אמורים להוריד את הרעשים שחודרים אל תא הנוסעים בשיעור של 3 עד 6 אחוזים.

מבחינת ההינע, קיה תציע את הסורנטו עם חמישה מנועים לבחירה – 2.4 ליטר, 2.4 ליטר עם הזרקה ישירה, 3.3 ליטר, 2.0 ליטר ו-2.2 ליטר דיזל שהספקם נע בין 170 ל-270 כ"ס.

הסורנטו החדש ייחשף רשמית ב-2 באוקטובר במסגרת תערוכת הרכב של פריס ויגיע לישראל ברבעון השני של שנת 2015.

קיה סורנטו 2015. אתר יצרן
קיה סורנטו 2015/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully