וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה מיצובישי אאוטלנדר הבא?

דגם תצוגה חדש שעונה לשם אאוטלנדר PHEV-S שיחשף בעוד חודש רומז על הכיוון העתידי של הקרוסאובר הפופולארי והתרחבות הטכנולוגיה החשמלית

מיצובישי אאוטלנדר PHEV-S קונספט. אתר יצרן
מיצובישי אאוטלנדר PHEV-S קונספט/אתר יצרן

שנתיים לאחר שנחשפה הגרסה המחושמלת של האאוטלנדר וכארבע שנים מאז נחשף הדגם עצמו, מיצובישי תגיע לתערוכת פריס עם מה שעתיד להיות הדור הבא של הקרוסאובר הפופולארי. לרכב התצוגה החדש קוראים אאוטלנדר PHEV-S.

מיצובישי לא חושפת פרטים רבים אודות רכב זה וכן מסתפקת בשלב זה בהצגת איורים מוחשכים, אך על פי ההצהרות שכן נמסרו, העיצוב החדש ישפר את זה הפושר של הדגם הסדרתי עם מאפיינים ספורטיביים מודרניים. אלה כוללים יחידות תאורת לד גדולות, חזית מחודדת יותר, מכסה מנוע מובלט ועיצוב זורם יותר לחלונות הצד והדלתות.

כפי שניתן ללמוד משמו, רכב זה ימשיך להרחיב את השימוש בטכנולוגיית ה-PHEV שהוצגה באאוטלנדר הנוכחי ונבחנה על ידנו לא מכבר. מערכת זו מציעה הנעה רב שלבית שמאחדת הינע חשמלי לכל הגלגלים (4X4), סוללה גדולה וכן מנוע בנזין בחזית שמשמש להארכת טווח הנסיעה וטעינת הסוללה. את הסוללה ניתן לטעון גם משקע עמדת טעינה ייעודית בישראל, או משקע חשמל ביתי באירופה. עם זאת, מיצובישי לא מספרים עדיין מה יהיה הספק המערכת והאם הושגה התקדמות בזמן טעינת הסוללה וטווח הנסיעה על טהרת החשמל.

עוד על מיצובישי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully