וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה רשמית: מרצדס AMG GT

אחרי הטיזר עם ההסוואה, מרצדס חושפים רשמית את מכונית הספורט החדשה AMG GT. התוכנית, פחות משקל והתנהגות חדה יותר

אתר יצרן

עכשיו זה רשמי. מרצדס חושפים את מכונית הספורט החדשה שלהם שעונה לשם AMG GT. מכונית קופה אגרסיבית זו מתוכננת להוציא לגמלאות מוקדמות את ה-SLS, הגדולה, הכבדה והחזקה באופן מפלצתי ולהציע במקומה תכונות ניהוג חדות בהרבה שלא מסתמכות רק על שרירים. מכונית זו תוכננה כולה על ידי סדנת הביצועים של היצרנית הגרמנית מתוך מטרה ברורה - להיאבק במובילת הקטגוריה, פורשה וב-911 הפופולארית שלה.

מרצדס AMG GT. אתר יצרן
מרצדס AMG GT/אתר יצרן

כדי לעשות זאת, בקדמת הרכב, מתחת למכסה הענק ישכון מנוע V8 חדש בנפח 4.0 ליטר עם שני מגדשי טורבו (בטכנולוגיית עוקה יבשה - ללא אגן שמן, כמו אודי R8) שיגיע בשתי רמות הספק בהתאם לגרסה שתבחרו - עם 462 כ"ס או 510 כ"ס ב-6,250 סל"ד וכן 65.5 קג"מ (61 בגרסה הרגילה) בכל התחום שבין 1,750 ל-5,000 סל"ד. מנועים אלה יעבירו את הכוח אל הגלגלים האחוריים, כאשר בין הגרסה ה"רגילה" ל-S החזקה יותר ישתנה הדיפרנציאל ממוגבל אלקטרונית למוגבל מכאנית לשיפור העברת הכוח בתנאי קיצון ומסלול. תיבת ההילוכים תהיה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים ובה יוכל הנהג לבחור את מהירות העברות ההילוכים בהתאם לצורך - נהיגה רגועה, נהיגה ספורטיבית או אף מסלול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מרצדס AMG GT. אתר יצרן
מרצדס AMG GT/אתר יצרן

המפתח לביצועים - 4 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש או 3.8 בגרסת ה-S הוא כמובן במשקל קל ומרצדס מספרים ששלד האלומיניום של מכונית זו מטה את המאזניים על 231 קילוגרמים בלבד ומשקלה הכללי של מכונית קיצונית זו יעמוד על 1,540 קילוגרם, כמשקלה של משפחתית גדולה קונבנציונלית. במערכת הבלימה מגיעים דיסקים בקוטר 360 מ"מ בגרסת ה"בסיס" או 390 מ"מ בגרסת ה-S, אך את תסמנו V במקום הנכון, תוכלו לקבל גם בלמים קראמיים בקוטר 402 מ"מ.

תא הנוסעים מעוצב כדי להמם את המתבוננים בו. לא רק שהחומרים מהם הוא מורכב יקרים ושהגימור מוקפד כמצופה ממכונה יקרה שכזו, אלא מכוון כולו לעבר הנהג ולטובת הנהיגה. השליטה על מרבית אבירי הרכב תעשה דרך מסך מגע מרכזי בגודל 8.4 אינץ' ורשימת האבזור יכולה להתארך כעומק חשבון העו"ש שלכם.

מכלמוביל יבואנית מרצדס לישראל נמסר כי ה-AMG GT תגיע לישראל בתחילת 2015, אך טרם נמסר מה עתיד להיות מחירה לכשתגיע, אך לא סביר שתראו אותה ברשימת מכוניות הליסינג שלכם.

מרצדס AMG GT. אתר יצרן
מרצדס AMG GT/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully