וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: הונדה ג'אז החדשה

הונדה חושפת דגם טרום ייצור של הג'אז החדשה שייצא לכבישים באירופה ובישראל בשנה הבאה. השינויים המרכזיים בעיצוב ובמידות

הונדה ג'אז 2014. אתר יצרן
הונדה ג'אז 2014/אתר יצרן

הונדה הפיצה שתי תמונות ראשונות של מכונית הסופר-מיני ג'אז במהדורה אירופית. זאת כאמור מגיעה לבכורה בפריס באוקטובר כמעט שנה בעקבות החטיבה היפנית שחשפה את הגרסה שתמכר בארה"ב תחת הכותר הנוסף, הונדה פיט. הג'אז החדשה זכתה לשינויים חיצוניים ופנימיים מהותיים לעומת הדור היוצא, אולם יהיו גם שיפורים חשובים באגף הטכנולוגי.

הג'אז החדשה, כאן בתמונות תחת התואר הזמני "אב-טיפוס", הינה צעד וחצי לפני גרסת הייצור והיא נשענת על פלטפורמה גלובאלית. לדברי החברה היפנית, הג'אז הצמיחה כמה סנטימטרים באורכה (15 מ"מ) וכן בבסיס הגלגלים שתפח ב-3 סנטימטרים. מספרים אלה משקפים לכאורה שיפור במרחבי הפנים ובמיוחד באיזור תא המטען ומרחבי הרגליים, שם תמשיך הונדה לעשות שימוש במנגנון הקיפול המיוחד Magic seats (קיפול המושבים לרצפה שטוחה לחלוטין).

העיצוב החיצוני והפנימי, הם המשך ישיר לסיוויק וכן ל-HR-V, כך שגם בתא הנוסעים תהיינה תוספות דומות בכפוף לרמת האבזור. עם זאת, הג'אז תזכה ב-2014 לחידושים חשובים במעטפת ההגנה וכן מספרים בהונדה על נוחות נסיעה משופרת ובידוד רעשים יעיל יותר.

הונדה ג'אז 2014. אתר יצרן
הונדה ג'אז 2014/אתר יצרן

בשלב זה, מפרסמת הונדה כי תחת מכסה המנוע יחידת ה-1.3 ל' בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או רציפה CVT עם מספר הילוכים קבועים מראש. טכנולוגיות "חלומות כדור הארץ" תניב הפחתה בצריכת הדלק ובפליטת המזהמים, וכן תחזק את הג'אז בביצועים בעיר ומחוצה לה.

הדור השלישי של הג'אז יופיע לראשונה בתערוכת הרכב בפריס, במעמד זה ייחשפו שאר הפרטים והתמונות. לארץ היא תגיע כנראה בשנה הבאה.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully