וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוע חדש לפולקסווגן טוארג

רכב הפנאי טוארג מתעדכן במנוע V6 טורבו דיזל חדש במסגרת מתיחת הפנים האחרונה

פולקסווגן טוארג. אתר יצרן
טוארג מחודש, גם עם מנוע טורבו דיזל מודרני/אתר יצרן

מתיחת הפנים המאוד סמלית של פולקסווגן טוארג, עשויה לעבור מתחת לרדאר בחודש הבא עת הוא יוצא לכבישים. אבל בינתיים, מאז הושק הדגם המעודכן באפריל האחרון בתערוכת ניו-יורק, הספיקו קברניטי הקונצרן לחזק את קו המנועים שחונך כעת גרסת TDI חדשה ומשופרת שתירש את אחד המנועים הוותיקים ביותר בהיצע. אלו מנועי ליבה של הסדרה שמהווים נתח מרכזי, שכן הם אחראים ל-90% מהיקף המסירות השנתי של הטוארג.

המנוע החדש, 3.0 ל' V6 TDI, סוחט תפוקה מרבית של 262 כ"ס, משמע חזק בשיעור של כ-7% לעומת המנוע היוצא. ואולם למרות העלייה בעקומת העוצמה (המומנט נותר כמעט זהה), צריכת הדלק שופרה ל-15.2 ק"מ לליטר בהשוואה ל-14 ק"מ לליטר (נתון ה-CO2 קוזז ל-174 גק"מ). את העוצמה מעבירה לגלגלים תיבת 8 מהירויות בחיבור להנעה כפולה 4 מושן מסורתית. חיזוקים נעשו גם במערכת המתלים וההיגוי כדי לחדד את יכולותיו בכביש ובשטח. בקרת המחשב מסוגלת לשנות את מרחק מתלי האוויר מהקרקע במהירות של עד 140 קמ"ש ולהגביה את הגחון ל-30 סנטימטרים עבור נסיעה בשטחים לא סלולים.

השינויים הקוסמטיים, כפי שניתן להתרשם הוגבלו למדיי. פולקסווגן בחרו לשנות רק את הפגושים הקדמיים והאחוריים, הוסיפו נורות LED חדשות, חישוקי סגסוגת בעיצוב היי-טקי משהו ובתא הנוסעים התקינו תוכנת ניווט חכמה יותר המבוססת על מפות גוגל.

הטוארג החדש יוצג בסוף חודש אוקטובר בגרמניה עם מנועי ה-V6 וה-V8 החדשים במחירים התחלתיים של 45 אלף יורו. לישראל יגיע במהלך שנת 2015.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully