וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל אדם ספורט: קטנה חמה וחטובה

אופל אדם ספורט מקבלת מראה קרבי ומנוע טורבו עם כ-150 כ"ס. מיני קטנה, חמה ומאובזרת

אופל אדם S. אתר יצרן
אופל אדם S. מנוע טורבו עם 150 כ"ס/אתר יצרן

בהתחשב בנתונים היבשים של אופל אדם S, נדמה שחטיבת OPC התערבה בדיוק במידת הצורך בפיתוחה. המותג הגרמני השיק כבר לפני שנה וחצי גרסת אב-טיפוס של אופל אדם S ספורט, אולם מיאן לחשוף את הערכים הסופיים של מהדורת המיני החמה והקטנה והסתפק ברמיזות בלבד. כעת, לקראת תערוכת הרכב בפריס מגיע הדבר האמיתי בגרסת ייצור סופית. האם היא תהוה תחרות ראויה בסגמנט הקטנות מול אבארת' 500?

תחת מכסה המנוע שוכנת יחידת כוח מחוזקת קלות המתבססת על המנועים העממיים של אופל אסטרה. הנפח הוא 1.4 ל' טורבו ולזה תפוקה מרבית של 150 כ"ס ו-22.8 קג"מ הזמינים מטווח של 1,800 סל"ד. אופל מדווחת שבחיבור לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות, תאיץ המיני האופנתית ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות ועד 205 קמ"ש מרביים. למנוע גם נעשו מספר שדרוגים כדי לקזז את צריכת הדלק, ויחד עם מנגנון 'עצור וסע', תעמוד צריכת הדלק על כ-15.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

התרומה החלקית של OPC באה לידי ביטוי בעיקר בתחום השלדה, ההיגוי וכיול המתלים. כמו מרבית מכוניות הספורט של אופל, גם אדם S זוכה למתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים וחישוקי 18 אינטש מולבשים על צמיגי 225/35 שמנמנים. בנוסף לכך, הלבישה OPC את האדם S במלתחה תוקפנית משהו עם פגושים אגרסייבים, גוונים כפולים, ספויילרים ומערכת פליטה עם יציאה מודגשת (שלא תהיינה טעויות באשר לזהותה).

דווקא את חווית הפנים מותירה בשלב זה אופל למבקרי תערוכת פריס. אולם, היא מספרת שהקבינה עמוסה באבזור ייחודי הכולל מושבי ספורט, חיבור בין גוונים שונים לצבע הדיפונים והמעטפת החיצונית כשמסביב כל בקרות הבידור והבטיחות המוכרות, בהן מולטימדיה עם צג 7 אינטש ותוכנת אינטלינק עם חיבורי USB ובלוטות'.

אופל תשיק את הדגם רשמית בינואר 2015, ולישראל היא צפויה להגיע מיד לאחר מכן בחודש פברואר, כך מסרה היבואנית לישראל 'שלמה' לוואלה! רכב.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully