וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט תשווק טנדר של מיצובישי

פיאט תמכור טנדר עבודה על בסיס מיצובישי L200 עם מנוע טורבו-דיזל 2.5 ל'. על הכבישים בעוד שנה

מיצובישי l200. אתר יצרן
מיצובישי L200. יימכר תחת מותג פיאט בשינויים קלים/אתר יצרן

פיאט הכריזה באופן רשמי, כי לראשונה בעידן המיזוג עם קרייזלר, תחל למכור טנדרים ("פיק-אפ") בינוניים שנרכשו מחברת מיצובישי. הדגם שנבחר לייצג את פיאט הוא ה-L200 המחודש שיישווק במרכב חד או כפול קבינה ועם מנוע טורבו-דיזל ותיבות ידניות או אוטומטיות. פיאט משווקת כיום טנדר אחד בלבד בתת המותג 'פיאט פרופשיונל,' שנקרא סטרדה ומיוצר מאז 1996 (כיורש לפיורינו פיק-אפ).

ה-L200 יעבור בפיאט מסכת עדכונים שרובם חיצוניים על מנת ליצור הפרדה בין הטנדרים. הוא יישא בחזיתו את סמל החברה האיטלקית, כיתוב מספרי שונה, וכן יאופיין בחלק קדמי שיעוצב על פי קווי המתאר של משפחת פיאט. יחד עם זאת, כל המכלולים הבסייסים יגיעו ישירות ממחסן החלפים של מיצובישי, להוציא את המנוע ותיבת ההילוכים.

חטיבת הכוח משותפת לרכב המסחרי דוקאטו. זו תחלץ הספק מרבי של 134 כ"ס ממנוע 2.5 ל' ו-32 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות או אוטומטית. ההנעה תהיה כפולה, המהירות המרבית כ-170 קמ"ש ויכולת הגרירה תעמוד על כ-3 טון לפחות.

מפעל ההרכבה של ה-L200 האיטלקי נותר בינתיים בגדר סימן שאלה. מיצובישי מייצרת את הרכב בתאילנד, משם הוא מופץ לרוסיה, אמריקה הלטינית, אפריקה ועוד מדינות במזרח התיכון, אולם אין כוונה לשווקו בארה"ב. לאירופה הוא יגיע ב-2016 ולכן מסתמן שנשקלת האפשרות לייצר אותו קרוב יותר לאיטליה.

פיאט פרופשיונל היא חטיבה יחסית קטנה, עם היקף מכירות של כ-400 אלף מסירות בשנה. יו"ר החברה מרקיונה מעריך שבזכות שחק החיזוק היפני תגדיל פיאט מכירותיה ל-600 אלף מסירות עד 2018. מוקדם כאמור לדעת האם יעשה את דרכו גם אלינו.

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully