וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחדת: פרארי 458 ספציאלה

הספציאלה 458 היא הספיידר החזקה ביותר שפרארי הפיקה בכל תולדותיה. רק 499 תיוצרנה. מהרו להזמין

פרארי 458 ספציאלה A. אתר יצרן
פרארי 458 ספציאלה A. החזקה ביותר בסדרות הספיידר/אתר יצרן

פרארי הציגה את האחות הפתוחה של ה-458 ספציאלה, הספיידר ספציאלה A - המכונית הפתוחה החזקה ביותר שפרארי ייצרה מאז הקמתה. כמו גרסת הקופה, מדובר במכונית ספורט קלה מאוד, שלהבדיל ממנה משלבת חיפוי גג מתקפל חשמלית מתרכובות אלומיניום, ומנוע שמוגדר על ידי קברניטי הסוס הצוהל כמנוע האטמוספרי הטוב מכולם. כל מכונית שמיוצרת מוטבעת לוחית מיוחדת עליה הכיתוב "מנוע השנה הבינלאומי" (כיאה למי שקטפה בזכותו מספר פרסים).

יחידת ה-V8 לעיל, בנפח 4.4 ל' שמאוכלסת מאחרי הנהג, סוחטת הספק מרבי של 605 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-54.9 קג"מ המושגים בטווח של 6,000 סל"ד. תיבת הילוכים תחרותית מתופעלת מגלגל ההגה, מאיצה ה-1.3 טון של האיטלקיה המפוסלת ל-100 קמ"ש ב-3 שניות בלבד, ל-200 קמ"ש ב-9.5 שניות, ועד כ-320 קמ"ש מרביים. היא הקיפה את מסלול הניסוי של פרארי בפיוראנו ב-1.23 ד'. לשם השוואה, מכונית העל לה פרארי, עם 963 כ"ס הקיפה את המסלול ב-1:20 ד'.

צוות הפיתוח של המכונית התאים לספציאלה מערכות משיכה אלקטרוניות שתוכננו יחד עם חטיבת הפורמולה 1 של פרארי. היא מצוידת בקרת SSC שמנתחת את זווית הגלגול וההחלקה של המכונית ומתאימה את חלוקת המומנט בין הגלגלים האחוריים. משמע, אחיזה מרבית ועוצמה לינארית ללא איבוד מומנטום.

האריזה החיצונית די זהה לגרסת הקופה. עוטפת את ה-458 ספציאלה A מלתחה עם שלושה גוונים: צהוב, כחול ופס מירוצים שחוצה את החרטום. בתא הנוסעים מושבים ברוח הצבעים החיצוניים, אלקנטרה, כיתובים בלעדיים לגרסה, חיפויים ודיפונים עשויים סיבי פחמן (בצבע כחול) ועוד בקרות משוכללות לנהיגה. את הגג תוכלו לקפל ב-14 שניות.

פרארי תחל למכור את המכונית קצת אחרי סיום תערוכת פריס. המכסה עומדת על 499 עותקים, והמחירים המשוערים נעים בגזרת ה-240 אלף יורו באיטליה.

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully