וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק אינפיניטי QX60

רכב הפנאי QX60 מתהדר במידות מרווחות, תא נוסעים יוקרתי עם 7 מושבים ומנוע בנזין בעל תפוקה של 265 כ"ס. המחירים, החל מ-400 אלף שקלים

אינפיניטי QX60. אתר יצרן
אינפיניטי QX60 החדש בישראל. מוביל נוסעים מפואר/אתר יצרן

יבואנית דגמי אינפיניטי לישראל, קרסו מוטורס, הכריזה על התחלת שיווקו של מוביל הנוסעים היוקרתי אינפיניטי QX60. רכב הפנאי היפני (בבעלות ניסאן) שמיוצר בארה"ב, נוחת בארץ מצויד במנוע בנזין, תיבת הילוכים אוטומטית, שבעה מושבים וחבילת אבזור מקיפה הכוללת אמצעי בטיחות ובידור חדישים.

ה-QX60 פותח ב-2011 והוצג רשמית במסגרת תערוכת לוס אנגל'ס. זהו הקרוסאובר הראשון של אינפיניטי שתוכנן עם שלוש שורות ושבעה מושבים ומכוון לפלח בו מתחרים בין היתר גם וולוו XC90. כראוי לקרוסאובר גדל מימדים, אורכו מקצה אחד לשני נמתח ל-4.9 מ', רוחבו 1.96 מ', בסיס הגלגלים 2.91 מ' וגובה המרכב 1.72 מ'. משקל הרכב ללא נוסעים עומד על כ-2 טון.

תחת מכסה המנוע של ה-QX60 שוכנת יחידת כוח בנפח 3.5 ל' V6 המחלצת תפוקה מרבית של 265 כ"ס ו-37 קג"מ. תיבת הילוכים רציפה עם 7 הילוכים קבועים מראש, מעבירה את הכוח לכל הגלגלים, וזו מאיצה את הקרוסאובר ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות ועד 190 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 8.5 ק"מ לליטר.

מפרט ה-QX60 נחלק בישראל לשתי רמות: 'אלגנס' ו-'עלית'. כסטנדרט, כולל הדגם החדש ריפודי עור, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, מושבים מחוממים בשורה השנייה, חימום לגלגל ההגה, מפתח חכם ובקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת. עוד במפרטים חישוקי סגסוגת 20 אינטש, פנסי בי-קסנון עוקבי פניה, מערכת שמע עם 14 רמקולים, חלון גג חשמלי, בלוטות' מקורי, כניסות USB ומסך מרכזי לשליטה על כל התפריטים גם מגלגל ההגה כמובן.

באגף הבטיחות, מספר מערכות של ניסאן שנכנסו לשימוש גם בכלי רכב עממיים. כך למשל מותקנת בקרוסאובר בקרת ה-RearView Monitor® עם מצלמות היקפיות המזהות עצמים נעים, בקרת יציבות, משיכה והתהפכות, 7 כריות אוויר ומערכת לפיקוח על לחץ האוויר בצמיגים.

המחירים ל-QX60 בישראל יחלו ב-400 אלף שקלים לגרסת בסיס וננעלים ב-440 אלף שקלים לדגם הבכיר והמאובזר ביותר.

עוד הרבה על אינפיניטי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully