וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלמים פחות: הוזלה משמעותית באגרת מבחן נהיגה

29.10.2014 / 10:05

השר כץ והשר לפיד יוזילו את מחיר העמדת הרכב למבחן נהיגה מעשי ב-50% לאורך שנתיים. שר התחבורה: "הפך לנטל עבור התלמידים וההורים"

נהגים צעירים. ShutterStock
משלמים פחות בעמדת רכב לימוד נהיגה למבחן לקבלת רישיון/ShutterStock

בשורה חשובה לתלמידי הנהיגה בישראל: משרד התחבורה הכריז היום (ד') על הוזלה מדורגת של 50% באגרת העמדת רכב לימוד נהיגה למבחן מעשי ("טסט") ל-229 שקלים בלבד החל מ-1 ביוני 2016. כך החליט שר התחבורה ישראל כץ. הצו יפורסם בימים הקרובים ברשומות והפיחות במחיר יבוצע במספר פעימות: בשלב הראשון והמיידי, יוזל המחיר ל-300 שקלים, בשלב השני שיחל ביוני 2015 יעמוד המחיר על 265 שקלים ובשלב האחרון, יוני 2016, המחיר יתייצב על 229 שקלים.

ההחלטה להפחית את עלות האגרה, נבעה מהמלצה של הועדה הבינמשרדית שפעלה להקל על הוצאות ההורים על ידי יישום מערכת פיקוח על גביית שירות מבחני הנהיגה. שר האוצר יאיר לפיד ושר התחבורה אמצו החלטות שהתקבלו בועדה זו, ולפיכך הוסכם להוזיל מחיר מבחן נהיגה שעומד על 500 שקלים בשיעור חד.

"החלטנו להחזיר את הפיקוח על מחיר העמדת רכב ל"טסט" לאחר שהמחיר התייקר באופן משמעותי במהלך השנים האחרונות והפך לנטל עבור התלמידים וההורים. המחיר שנקבע משקף את העלויות הריאליות, הכרוכות במתן השירות למבחן הנהיגה". כך שר התחבורה ישראל כץ.

לכך הוסיף שר האוצר יאיר לפיד, שהדגיש שמהלך זה הוא חלק במאבק להוזלת יוקר המחייה בישראל. " כל נערה ונער בישראל שרוצים לגשת למבחן על מנת לקבל רישיון נהיגה צריכים לדעת שמהיום הם ישלמו הרבה פחות. לא נהסס לנקוט בצעדים אשר לא נקטנו בעבר".

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully