וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: סקודה ראפיד ספייסבק

24.11.2014 / 10:33

סקודה ראפיד ספייסבק מוצעת עם מנוע 1.4 ל' טורבו בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית. המחירים, החל מ-122 אלף שקלים

שנה לאחר שנהגנו עליה לראשונה, יבואנית סקודה לישראל צ'מפיון מוטורס הכריזה היום (שני) על התחלת שיוווקה של סקודה ראפיד ספייסבק, הגרסה הקומפקטית של תת-המשפחתית העממית. היא תימכר בארץ עם שילוב מנוע-גיר נפוץ בקונצרן פולקסווגן, המציע מנוע טורבו בנזין TSI המחובר לתיבת הילוכים רובוטית דו-מצמדית. לכך תצטרף רמת אבזור גבוהה והתקני בטיחות סטנדרטיים.

הראפיד פותחה כדי למלא את החוסר לדגם שיפנה לצעירים גם בעיצובו. זו אינה מכונית קומבי טיפוסית של סקודה כי אם הצ'בק שימושית, בעלת מרחבי פנים נדיבים ומרווחים לחמישה נוסעים. היא קצרה מהראפיד סדאן בכ-18 סנטימטרים, אולם קיצוץ זה אינו פוגע מהותית בחלל תא המטען שלה, שנפח האחסון בו נע בין 415 ל' ל-1,380 ל' בקיפול השורה השנייה.

תניע את הספייבק חטיבת כוח אחת בשלב זה. זו תהיה ה-1.4 ל' טורבו TSI בעלת תפוקה מרבית של 122 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-20.3 קג"מ המושגים מטווח של 1,500 סל"ד. על העברת הכוח לגלגלים בחזית, אחראית תיבת הילוכים דו מצמדית 7 מהירויות DSG המאיצה אותה ל-100 קמ"ש ב-9.4 שניות ועד 200 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת (יצרן) היא 17 ק"מ לליטר.

הספייסבאק ארוזה בערכת 'סטייל', שהינה היחידה בהיצע של הקומפקטית החדשה ומציעה מפרט רחב. ברמה החיצונית, היא כוללת חישוקי 17 אינטש, גג-שמש פנורמי, פנסי ערפל קדמיים, פנסים אחורים מושחריים וחלונות אחוריים כהים. בתא הנוסעים, מערכת שמע SWING של סקודה עם ששה רמקולים ושקע AUX, ויתר הבקרות כוללות מחשב דרך מקסי-דוט, בקרת שיוט ועוד.

באגף הבטיחות שש כריות אוויר, בקרות יציבות, בלימה, מניעת התדרדרות לאחור, מערכת 'מובילאיי', מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים ומערכת למניעת החלקה.

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס: "כדי להמשיך ולהיות המותג האירופאי המוביל בישראל אנו מבינים שעלינו להציע דגמים הפונים לקהלים מגוונים בציבור הישראלי. סקודה ספייסבק החדשה מציעה גרסת האצ'בק עם מנוע חזק וחסכוני ושפע של אבזור במחיר אטרקטיבי זאת כדי לנסות ולספק לקהל הישראלי, שוב, את הקנייה החכמה בסגמנט".

המחירים לראפיד ספייסבאק יחלו ב-122אלף שקלים, אולם עד סוף השנה בלבד (מחירי השקה), תוצע ב-120 אלף שקלים עם מסירות ראשונות בתחילת 2015.

סקודה ראפיד ספייסבק במבחן דרכים

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully