וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהם החידושים בפולקסווגן גולף דור 8?

25.11.2014 / 9:05

פולקסווגן גולף דור 8 נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים. מהם החידושים העיקריים שייכנסו במכונית החשובה ביותר באירופה, ומתי היא צפויה לעלות לכבישים?

פולקסווגן גולף GTI. אתר יצרן
פולקסווגן גולף GTI. הדור השביעי נכנס לשלב האחרון במחזור חייו/אתר יצרן

כלי התקשורת בבריטניה הצליחו לדלות מידע משמעותי אודות הדור הבא של פולקסווגן גולף, שיושק בעוד פחות משנתיים. מתיחת פנים לדור השביעי תוצג במהלך 2015, כך שניתן לשער שנוכח התחרות, בפולקסווגן מעריכים שהדגם מסגיר סימני זיקנה והגיע הזמן לטפטף רמזים על העתיד לבוא. על פי הפרסומים השונים, הגולף החדשה תהיה קלה מקודמתה בכ-5%, תשלב מנועי בנזין ודיזל חסכוניים יותר במידה ניכרת, תיבות דו-מצמדיות משופרות ומרובות הילוכים וכן תציע חיבור חכם ומהיר לסמארטפונים לצד מגוון מערכות בטיחות חדישות.

גולת הכותרת בגולף החדשה תהיה התקנתה של תיבת הילוכים רובוטית DSG דו-מצמדית עם 10 הילוכים (עלייה דיווחנו לאחרונה). נראה שבפולקסווגן מביעים שביעות רצון גדולה מתיבת ה-7DSG, ולכן החליטו לשווק את הדגם הבא עם 3 הילוכים נוספים. לדברי החברה, התיבה תשמור על מידותיה ומשקלה הצנוע (באופן יחסי), ותשתלב על כל פלטפורמות ה-MQB המודולאריות של הקונצרן, החל בכלים עממים כמו גולף או פאסאט, עבור לאודי TT וכלה בדגמי פאר כמו S8. היא תפחית את העומס על המנוע, תוריד את צריכת הדלק ונתון ה-CO2 וכן תספק ביצועים הולמים. התיבה תוכננה לטפל בעד 55 קג"מ, ולכן תוכל לשרת את רוב דגמי החברה הבכירים, בעוד מכוניות קטנות ובינוניות כמו פולו, ג'טה, ראפיד וחלק מדגמי סיאט וסקודה, ימשיכו לעשות שימוש בתיבת ה-7DSG.

באגף ההנעה, פולקסווגן מדווחת על פיתוח מנועים היברידיים (שילוב בנזין וחשמל, סוללות ואולי אופציה לגנרטור לטעינה כמו בשברולט וולט). ייתכן שגם מנועי ה-3 צילינדרים טורבו החדשים יעשו את דרכם לקרבייה, כשברקע ממשיכים לדון בפולקסווגן על הגולף -E, הגרסה החשמלית. מכונית זו עתידה להשתלב בשורותיה של החברה עם טווח נסיעה משופר ב-25% ל-220 קילומטרים לערך בין טעינות והספק מרבי של יותר מ-130 כ"ס. היא עשויה להופיע עוד לפני הדור השמיני כחלק מהמייק-אובר של הדור השביעי.

חיה רעה: פולקסווגן גולך R400

משאבים הוקצו גם לשיפור חווית המשתמש. הגולף דור 8 תהיה עמוסה במערכות בידור ומידע עם נגישות לכל הסמארטפונים. בין החידושים הרבים, דווח על שלט חכם עם זיהוי של הנהג והעדפותיו (בהתאם לתכנות מראש), בקרת מירור-לינק (הקרנת הסמארטפון על גבי הצג המרכזי), מצלמות היקפיות, בקרת אקלים מפוצלת עם תיחום ברור יותר בהבדלי הטמפרטורה בין הנהג לנוסע, שלל מערכות בטיחות ועוד.

פולקסווגן פאסאט החדשה במבחן דרכים

ההיבט היחיד שבו לא יחול שינוי קיצוני, הוא עיצובה החיצוני של הגולף. בדומה לפורשה, הגולף נאמנה לקווי המתאר המקוריים שלה מלפני עשרות שנים. נוסחה מנצחת לא משנים, כך שאין טעם בלפתח ציפיות לממתק וויזואלי, כי אם לאותה מכונית שמרנית ומאופקת. פרטים נוספים על הגולף החדשה ייחשפו לקראת תערוכת הרכב בז'נבה שתפתח בחודש מרץ הקרוב.



עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully