וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: מרצדס CLA שוטינג ברייק

26.11.2014 / 9:07

מכונית הסטיישן הקטנה ביותר של מרצדס מוצגת בבגדי ספורט קרביים ומנוע של AMG. בישראל במרץ 2015

מרצדס CLA AMG שוטינג ברייק. אתר יצרן
גם מקום לקניות וגם ביצועים לסופ"ש. מרצדס CLA שוטינג ברייק AMG/אתר יצרן

מכוניות סטיישן הן מצרך מבוקש באירופה, ובמרצדס תמיד השאירו חלון פתוח לגרסה שימושית של ה-A קלאס שתחבור לגרסת ה-4 דלתות דמוית הקופה, ה-CLA. ובכן, למי שחפץ בביצועים עם יכולת נשיאת מצרכים וזאטוטים, דיימלר חשפה השבוע את ה-CLA שוטינג-ברייק AMG, האחות הקטנה של ה-CLS שוטינג ברייק. כנהוג בהיצע, היא תוצע עם מגוון מנועים נוספים, הרבה חבילות אבזור ייחודיות והגנה משוכללת על הנוסעים.

השוטינק ברייק היא תוצר נוסף לפלטפורמה המודולארית של דיימלר, ה-MFA. וכמו רוב אחיותיה לסדרה היא יוצאת נשכרת עם מידות קצת יותר מרווחות מאחור ובתא המטען בשל התוספת הקלה בסנטימטרים. הבודי הנאה הזה נמתח ל-4.63 מ', משמע קצרה רק במעט (כ-7 ס"מ) ממרצדס C קלאס, בעוד התקרה הוגבהה ב-4 סנטימטרים ביחס ל-CLA סדאן. תא המטען מציע 495 ל', אולם ניתן להגדילו בשני שלבים ל-595 ל' (בתנאי שמזיזים את המושבים מאחור ל"עמדת הטענה") ועד ל-1,354 ל' בקיפול מלא.

הרכב המנועים של ה-CLA שוטינג ברייק משלב שני מנועי דיזל וארבעה מנועי בנזין. באגף הסולר, ינועו ההספקים בין 135 כ"ס ל-180 כ"ס, בעוד לוגמות הבנזין עם 120 ועד 210 כ"ס. הגרסה המעניינית ביותר (והמוצגת בתמונות) היא ה-AMG45. כאן כבר מדובר במנוע 2.0 ל' טורבו על בסיס הנעה כפולה 4 מאטיק, שמחלץ קרוב ל-360 כ"ס ומאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות דרך תיבת הילוכים אוטומטית, ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית.

במרצדס מעריכים ש-CLA שוטינג ברייק תמשוך נהגים מזן אחר, ולאו דווקא את הקליינטורה של אודי A4 אוונט, ב.מ.וו סדרה 3 טורינג או וולוו V60 - כולן גובלות במרצדס C קלאס סטיישן, ומכאן היתרון של מרצדס לשחק על שתי קטגוריות שונות בגודלן. המחיר בכל אופן, יעמוד על כ-30 אלף יורו לגרסת בסיס בגרמניה ועד 45 אלף יורו ל-AMG.

לישראל, תגיע ה-CLA שוטינג ברייק במרץ 2015, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית כלמוביל.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully