וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנגיונג טיבולי יתחרה בניסאן ג'וק

27.11.2014 / 10:44

סאנגיונג טיבולי יהפוך לאחר מכלי הרכב המבוקשים ביותר של היצרן הקוריאני בשנים הקרובות. ישווק עם מנוע דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית

סאנגיונג טיבולי. אתר יצרן
סאנגיונג טיבולי/אתר יצרן

סאנגיונג הציגה לאחרונה קונספט לרכב פנאי בשם 'טיבולי' שיתחרה בניסאן ג'וק, רנו קפצ'ור וכל הלהקה שמרכיבה את משפחת הקרוסאוברים הקומפקטיים. זהו דגם חשוב מאוד לסאנגיונג שפותח במשך שלוש שנים תחת הקוד X100, והוא עתיד לשנות את התפישה השיווקית של סאנגיונג שאת מרבית מכירותיה מרכיבים דגמי כמו רודיאוס, קורנדו והטנדרים הקשוחים (אקטיון).

בסאנגיונג יוצאים בהכרזות קצת יומרניות לגבי הדגם החדש, ששמו נגזר כאמור מהעיירה טיבולי (ליד לאציו). בפרסומים הרשמיים של החברה, נאמר כי הטיבולי הוא "רכב פנאי עירוני דינמי עם תא הנוסעים האיכותי ביותר בקטגוריה". הם מוסיפים כי האווירה בחלל הפנים דומה למכונית יוקרה, כשבין האביזרים התקניים ניתן למצוא בקרת אקלים מפוצלת, מושבים קדמיים מחוממים ומאווררים, קישוריות בלוטות', והקרנת סמארטפון על גבי הצג הראשי (נדמה כי הטכנולוגיה הזו מופצת לכל היצרניות).

הטיבולי יצוייד במנועי בנזין ודיזל, שניהם בנפח 1.6 ל' טורבו בהספקים של כ-140 כ"ס, ובחיבור לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית 6 מהירויות. הביצועים טרם פורסמו, כמו גם נתוני צריכת הדלק. בנוסף לכך, דווח כי נשקלת התקנת מערכת הנעה היברידית חסכונית במיוחד.

העיצוב הספורטיבי של הטיבולי אמור לאפשר לו כניסה יחסית קלה לסגמנט שרווי בכלי רכב בעלי מקדם משיכה גבוה. הוא פותח על בסיס פילוסופיה בשם 'Nature born – 3 Motion', ומידותיו יהיו ממוצעות ביחס ישיר למשתתפים בקטגוריה הרלוונטית לו.

בסאנגיונג חוזים כ-100 אלף מסירות בשנה מהטיבולי. הוא יתברג תחת הקורנדו ובאירופה יעמוד מחירו הבסיסי על כ-13 אלף יורו כשיצא לשווקים, מתישהו בשלהי 2015.

עוד הרבה על סאנגיונג בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סאנגיונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully