וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלמוביל משיקה מתחם טרייד-אין חדש וגדול

21.1.2015 / 11:04

כלמוביל מעלה את הרף במכירת רכב משומש - משיקה מתחם ענק בפתח תקווה שיעניק שירות מקיף שכולל מכירת רכב, ביטוח ומימון. המתחם החדש נבנה על שטח של 14,000 מטרים רבועים יכלול מגוון רחב של כלי רכב עם הפרדה לרכבי יוקרה, אולם מכירה מפואר ועוד

מתחם שירות חדש, טרייד אין כלמוביל. קובי ליאני
כלמוביל. מתחם טרייד אין חדש/קובי ליאני

לדברי איציק תורג'מן, מנהל פעילות הטרייד אין של כלמוביל, 70 אחוזים מכלי הרכב שנרכשים, מוחלפים תוך 6 שנים וכ-60 אחוז מהעסקאות מתרחשות במרכז הארץ. לשם כך, המתחם החדש הוקם בפתח תקווה (רחוב הסיבים 1).

שיטת העבודה היא כזו שלקוח שמגיע למקום פוגש מיד בנציג המקום שמסוגל לתת לו מענה מלא לצרכיו, תקציבו, סוג הרכב המחופש וכו. לאחר רשימת הצרכים, מוצעים לו שורה של כלי רכב מתאימים. לדבריו, כלי הרכב במקום עוברים השבחה ועמם מגיעה תעודת אחריות לתקינות הרכב (ללא תאונות שלדה) ובמידת הצורך, ניתן להעניק במקום מימון של עד 60 אחוזים משווי הרכב במקום.

צביקה פולק, נשיא כלמוביל: "שנת 2015 תהיה חלשה יותר במסירות, אבל עדיין תהיה מאוד תחרותית. המקום הראשון בטבלה מעולם לא היה היעד שלנו, אבל אנחנו נמשיך לעבוד קשה כדי לשמור על המעמד שלנו. זיהינו שהלקוח החדש וגם זה שיופיע בעוד 3-4 שנים - של כלי רכב משומש, מחפש דברים מעט שונים מהלקוח המסורתי. הוא דורש שקיפות מלאה, מהירות, נגישות, אחריות ועוד והמתחם החדש נבנה בדיוק כדי לענות לצרכים האלה. במתחם שלנו הוא מקבל את כלי הרכב הטובים ביותר, שעברו בדיקה מקיפה והשבחה במקרה הצורך, הוא יכול להעזר במימון החוץ בנקאי שלנו בהתאם ליכולותיו וגם ביטוח עם התחייבות לשימוש בחלקים מקוריים בלבד."

  • עוד באותו נושא:
  • כלמוביל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully