וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: למבורגיני מתרסקת במהירות 330 קמ"ש

סרטון חדש מציג תאונה קטלנית של מכונית הספורט היוקרתית שנסעה על כביש ציבורי במהירות ממש מופרזת. לא תאמינו מה עלה בגורל הנהג והנוסע

צילום מסך

לא מעט שמענו על התנהגויות מטופשות ומסכנות חיים של נהגים בכביש - אבל זה כבר עולה על כל דמיון אפשרי. נהג למבורגיני הוראקאן, מכונית ספורט יוקרתית, החליט להשוויץ בפני חבריו במהירות הגבוהה שהרכב שלו מסוגל להגיע -אליה וביקש מהנוסע שאיתו לצלם את מד המהירות בזמן שהוא נוסע על כביש ציבורי.

המכונית הגיעה למהירות של 330 קמ"ש, כך ניתן לראות בקטע שפורסם ביוטיוב לפני יומיים וצבר כבר כ-5 מיליון צפיות, כשלפתע אופנוען הסיח את דעתו של הנהג - שאיבד שליטה על הכביש והתנגש עם הרכב במעקה הבטיחות.

למבורגיני בתאונת דרכים. Police Hungary, צילום מסך
מה שנשאר מהרכב לאחר התאונה/צילום מסך, Police Hungary

התאונה המפחידה קרתה בספטמבר שנה שעברה בכביש M7 שבהונגריה, אולם הסרטון פורסם רק השבוע על ידי משטרת הונגריה. לאחר ההתנגשות, הרכב התפוצץ בצידי הכביש ועלה בלהבות - אך הקטע שצולם מציג את התאונה רק עד הרגע שבו המכונית התהפכה. כדי לראות את תוצאות התאונה האכזרית תאלצו להתספק בתמונות.

קשה להאמין, אבל הנהג והנוסע הצליחו להימלט מהמקום בחיים - רגע לפני שהרכב התפוצץ. הנהג בן ה-36 מואשם במספר עבירות תנועה כגון נהיגה פזיזה ומסוכנת ויועמד לדין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
למבורגיני הורקאן. Flickr, צילום מסך
כך היא נראתה לפני/צילום מסך, Flickr

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully