וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה: מכונית הסאלון פאג'ון תהיה חשמלית

25.1.2015 / 12:48

פורשה פאג'ון שהוכשרה להתברג בקבוצת הסאלון עם ב.מ.וו, אודי ומרצדס, תתחרה בדגמים חשמליים בהם טסלה S סדאן

פורשה פנמרה טורבו S. אתר יצרן
פורשה פנמרה. תשאר בינתיים ללא אחות קטנה קונבציונלית/אתר יצרן

בפורשה הגיעו להסכמה שמכונית הסדאן המפוארת פאג'ון תצויד במערכת חשמלית בלבד, כך על פי מטה החברה בשטוטגרט ולפי דיווחים של ירחון הרכב הגרמני 'אוטו מוטור אנד ספורט'. הפאג'ון, שנמצאת זה מספר שנים בפיתוח, תמוצב ישירות מול טסלה S סדאן כחלופה גרמנית לאטרקציה האמריקנית של אלן מאסק ותשלב טכנולוגיה מתקדמת בהנעה והטענה מרשת החשמל.

בכירי פורשה טוענים שסגמנט מכוניות הסאלון צפוף מידי עבור מכונית קונבציונלית, שכן מולה מתייצבות מכוניות מבוססות בהן ב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E קלאס, אודי A6 וכן לאחרונה הצטרפה לחגיגה גם מזרטי גיבלי. אי לכך, במקום מנוע בנזין או דיזל מסורתיים, פורשה תתקין בפאג'ון בקרה חשמלית מאוד מתקדמת עם טווח "נטול חרדה" של 400 קילומטרים בין טעינות. במידותיה, היא צפויה להיות כמעט זהה באורכה לפורשה פנמרה, כלומר כ-4.5 מ' לפחות ולהציע סידור הושבה לחמישה. הביצועים אינם ידועים, אך סביר שבפורשה יקנו לה יכולות כביש מצטיינות.

תחילת השיווק של הפאג'ון, שככל הנראה תזכה לשם אחר לגמריי, סלולה לעוד 4 שנים, ועד אז, מותר להמר שהמתחרות תגבנה בהתאם, ובמחיר אטרקטיבי. גם טסלה אגב, מכינה לפחות עוד שני כלי רכב חשמליים, בהם רכב פנאי.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully