וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי הקפיאה תוכניות להחייאת מכונית המנהלים גאלנט

27.1.2015 / 11:12

מערכת היחסים בין רנו-ניסאן למיצובישי לא הניבה עד כה מכונית מנהלים שתירש את גאלנט. בינתיים, קונספט חדש של היהלום היפני יוצג בז'נבה

מיצובישי גאלנט. אתר יצרן
מיצובישי גאלנט. יש טעם להפיק לה מחליפה?/אתר יצרן

ראייה לקיטון של פלח המנהלים מגיעה בימים אלה מכלי התקשורת ביפן וארה"ב, שעה שרנו-ניסאן ומיצובישי הקפיאו את התוכנית להחייאת מכונית המנהלים מיצובישי גאלנט. שתי היצרניות מנהלות בשנים האחרונות מערכת יחסים ענפה שכוללת מכוניות "קיי-קארס" זערוריות ועוד שיתופי פעולה כאלה ואחרים, אך נדמה שנסתם בשלב זה הגולל על המשפחתית הגדולה בעקבות דיונים שארכו מספר חודשים.

הסיבה הרשמית אינה ידועה, אולם יש להניח שמיצובישי, כמו רוב יצרניות הרכב המובילות מפנה משאבים לרכבי פנאי, ולראייה דגם הראווה שתחשוף בז'נבה. "בינתיים, מסרתי לכל הדילרים שהתכנית הופסקה", כך אומר ראש מיצובישי ארה"ב דון סוורינגון. עוד הוא מוסיף, כי למרות האכזבה שהביעו בשלוחה באמריקה, "כל האפשרויות עדיין פתוחות".

רנו-ניסאן נעתרה לבקשת מיצובישי לבחון פלטפורמה המשרתת את מכונית המנהלים לאטיטוד על מנת לפתח עליה את הגאלנט הבאה, אם בכלל תשמור על השם המקורי שלה. אולם, במיצובישי החליטו כנראה לא לקפוץ על כל הזדמנות שנקרית בדרכם, משום שהחברה רושמת גידול במכירותיה בזכות רכבי הפנאי, בהם אאוטלנדר.

בנוסף לדברים אלו, מיצובישי פרסמה לאחרונה בארה"ב רמזים למיצובישי פאג'רו החדש (דגם ראווה) שעשוי להפציע במסגרת תערוכת שיקגו שתפתח בעוד כמה שבועות, תחת הסלוגן: "חזרתה של האגדה".

במקביל לכך כאמור, היפנים הכריזו היום (שלישי) כי יעלו לבמות תערוכת ז'נבה הקרובה (מרץ) קונספט לרכב פנאי היברידי שלדבריה משדר מסר של "הצהרת כוונות", ויסלול את הדרך לדור הבא של רכבי הפנאי הקומפקטיים על בסיס הנעה קדמית, להם מערכת הנעה ידידותית לסביבה עם יכולת טעינה מהשקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully