וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: ניסאן ג'וק החדש

23.2.2015 / 8:52

ניסאן ג'וק המחודש יימכר בשלוש רמות מפרט, מנועי בנזין מסורתיים וערימת צבעים ססגוניים. המחירים החל ב-128 אלף שקלים

ניסאן ג'וק 2015. אתר יצרן
ניסאן ג'וק 2015 בישראל/אתר יצרן

יבואנית דגמי ניסאן לישראל, קרסו מוטורס החלה לשווק בארץ את ניסאן ג'וק 2015, כך הכריזה היום (שני). רכב הפנאי הפופולרי שייסד את נישת הקרוסאוברים העירוניים לפני כחמש שנים, מגיע ארצה לאחר חבילת עדכונים שרובם בצד הוויזואלי וכולל גם ערכת התאמה אישית.

ניסאן ג'וק 2015 לא נראה שונה בהרבה מהדגם שלפני מתיחת הפנים. בחברה בחרו בערכת איפור סמלית כדי לחזק אותו לקראת מספר שנים נוספות, בהן יתחרה מול גל של רכבי פנאים קומפקטיים, בהם פיג'ו 2008, אופל מוקה ועוד. אי לכך, נדרשת עין חדה להבחין ברענון שחל על גופו החיצוני שכולל מעתה פנסי חזית עם נורות LED, תוספות כרום, שבכה מחודשת וכן תוספת של גג-שמש בחלק ממהדורות האבזור.

הג'וק יישווק בשלוש רמות מפרט כאמור: SR, טקנה ו-Tekna Private Design. הציוד התקני, כולל בקרת מדיה ראשית עם בלוטות' מובנה, בקרת שיוט, בקרת אקלים ועוד. בגרסאות הבכירות יהיה גם חימום מושבים, מראות צד מתקפלות חשמלית, בקרות ראיה היקפיות, חישוקי סגסוגת מוגדלים וחיישני גשם וחניה. למפרט טקנה אפשר גם להוסיף ערכת פרסונליזציה (התאמה אישית) ב-4 צבעים בגימור פנימי ייחודי לפי טעמו של הלקוח. בנוסף לכך, הוגדל נפח תא המטען ל-354 ל' (251 ל' בדגם היוצא).

מערכות ההנעה של הג'וק נותרו ללא שינוי. בחזיתו מנוע 1.5 ל' עם 117 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-16.1 קג"מ מ-4,000 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים רציפה עם 5 הילוכים קבועים מראש, המאיצה בו ל-100 קמ"ש ב-11.6 שניות. צריכת הדלק הממוצעת (יצרן) היא 13 ק"מ לליטר.

המחירים לג'וק המחודש יחלו בארץ ב-128 אלף שקלים. להבדיל משנים קודמות, הגרסה הידנית לא תמכר יותר בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully