וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן מציגים את הטוראן 2015

26.2.2015 / 9:47

הטוראן החדש מרווח יותר, חסכוני בשיעור של כ-20% ועוצב בהתאם לקו המשפחתי של מובילי הנוסעים. יגיע לישראל בתחילת 2016

פולקסווגן טוראן 2015. יצרן,
פולקסווגן טוראן החדש. מתיחת פנים משמעותית יותר הפעם/יצרן

באופן לא מפתיע, התגבש הטוראן החדש בדמותו של הפולקסווגן גולף ספורסטסוואן. מוביל הנוסעים המרוענן של החברה, לו 7 מושבים, יופיע במסגרת תערוכת ז'נבה ויוצג עם מרחבים פנימיים משופרים, מנועים חסכוניים יותר וכמה פתרונות שימושיים בתא הנוסעים. "כאחד מה-MPV המוצלחים ביותר בעולם, ממנו נמסרו עד היום 1.9 מיליון יחידות, הטוראן ניצב בצמרת דגמי המיניוואנים", כך אומר ד"ר מרטין וינטרקן, היו"ר של הקונצרן.

הדור השלישי של הטוראן מובדל עם עיצוב "דינמי" בהשראת הגולף וה-SV החדשות, וכמוהם מבוסס על הפלטפורמה המודולארית ויצא נשכר מכך עם מידות משודרגות ותא נוסעים שהוגדל ביחס ישיר למובילי הנוסעים המתחרים. הוא מציע לא פחות מ-47 תאי אחסון, שורה שלישית מתקפלת לרצפה שטוחה לגמריי ונפח של כ-1,047 ליטרים עד השורה השנייה. הוא גם קל יותר בכ-63 קילוגרמים ביחס לדור השני.

סגל המנועים של הטוראן מורכב משלוש יחידות בנזין ושלוש יחידות דיזל - כולן מחזירות ממוצעי צריכה מופחתים בשיעור של כ-20%. מנוע הבנזין הבסיסי יהיה ה-1.2 ל' TSI עם 110 כ"ס, מעליו מנוע המחלץ 150 כ"ס או 180 כ"ס, ובדגמי הסולר יעמדו לבחירה מנועים המפיקים בין 110 ל-190 כ"ס. כל הדגמים מצויידים במנגנון 'עצור וסע' (הדממת הרכב בעמידה ממושכת) ואגירת אנרגיה מבלימה. תיבות ההילוכים תהיינה ידניות או דו-מצמדיות DSG.

גם המפרטים של טוראן 2015 ייסיעו לו להתברג קרוב יותר למיניוואנים בפסגה. כך למשל, כולל בציוד התקני בקרת בלימה אוטומטית במהירות עירונית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעות על קרבת עצמים, תא מטען נפתח חשמלית (מופעל על ידי הושטת רגל תחת הפגוש האחורי), נורות LED, בקרת אקלים 3 אזורים ועוד. כמו כן, כוללת הקונסולה המרכזית בקרת "מירור לינק" המקרינה את הסמארטפון על הצג הראשי ואופציה מעניינית, היא "מגה-פון" פנימי המאפשר לנהל דוח שיח עם יושבי השורה השלישית מבלי להרים את הקול.

הטוראן יוצג בז'נבה בשבוע הבא. מיבואנית פולקסווגן לישראל 'צמפיון מוטורס', נמסר לוואלה! רכב כי הטוראן יגיע לארץ בתחילת השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully