וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט האץ': רנו קליאו מקבלת 220 כ"ס ותיבת הילוכים מהירה יותר

6.3.2015 / 10:27

רנו משיקה באירופה את קליאו טרופי עם 220 כ"ס, עלייה במומנט ותיבת הילוכים דו-מצמדית מהירה ב-50% מהדור הקיים

רנו קליאו ספורט טרופי 220. אתר יצרן
רנו קליאו ספורט טרופי 220 כ"ס/אתר יצרן

בשורה משמחת לשוחרי מותג רנו ספורט: החטיבה הצרפתית של רנו-ניסאן, חשפה במסגרת תערוכת ז'נבה את רנו קליאו ספורט טרופי 220 - מהדורה חזקה יותר ומשופרת, שגם, כך מסתבר הבריאה מהמחלה הקשה שפקדה אותה עד היום - תיבת ההילוכים האיטית והמסרסת.

אם חשבתם שהחברה נפטרה ממנה לחלוטין ואמצה תיבה ידנית - צפויה לכם אכזבה קלה. ואולם, רנו טוענת שקצב העברת ההילוכים בתיבת ה-EDC מהיר בהרבה, כאשר במצב "נורמל" מדובר בשיפור של 40% ואילו במצב "ספורט" ו"תחרותי" - שיעור העלייה הוא כבר 50%. כמו כן, תפעול המנופים התקצר ב-30% , כך שמבחינת אינרציה ומומנטם, המכונית עתידה להגיב בצורה הרבה יותר משכנעת.

לא פחות מכך, הקליאו טרופי מחוזקת עם מנוע 1.6 ל' טורבו שיחלץ מהקרביים 220 כ"ס ב-6,500 סל"ד (תוספת של 20 כ"ס) ועקומת המומנט טיפסה ב-4.9 קג"מ ל-27 קג"מ לערך, לא כולל אובר-בוסט בהילוכים רביעי וחמישי המניבים גם 28.7 קג"מ.

שלדת הטרופי, כמו במגאן RS, מונמכת ומוקשחת בבולמים ובקפיצים (סביבות 40% בסרן האחורי), ההיגוי מהיר יותר, ובנוסף לכך, רנו ספורט הוסיפה מערכת פליטה מתוגברת להעצמת החוויה הווקאלית. בתא הנוסעים, מספר אזכורים להיותה מזן שונה.

השאלה הגדולה היא, מתי תעשה התיבה הזו את דרכה גם לקליאו RS הרגילה? בינתיים, היבואנית לישראל קרסו מוטורס אינה מתכוונת לייבא ארצה את הטרופי 220, כך נמסר לוואלה! רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully