וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: יגואר XF החדשה

25.3.2015 / 8:55

יגואר חשפה לקראת הבכורה בארה"ב את ה-XF החדשה, שתהיה קלה יותר, חזקה ויעילה מהדור הקודם. בישראל לקראת סוף 2015

אתר יצרן

זמן קצר לפני הבכורה הרשמית שלה בתערוכת הרכב בניו-יורק שתפתח באפריל, חשפה יגואר את ה-XF החדשה, מכונית הספורט-סאלון החשובה שלה. הדגם הנכנס משקף שינויים במידותיו, כאשר החברה מצהירה על הפחתה במשקל לצד צמיחה בבסיס הגלגלים, החדרת מנועים יעילים יותר ואיכות גבוהה מבעבר בתא הנוסעים.

ה-XF, שתגיע אלינו בסוף השנה הנוכחית, תהיה קלה יותר בכ-200 ק"ג מהמכונית אותה היא מחליפה בזכות שימוש נרחב באלומיניום (מעל 75%), והיא אף קשיחה ב-30% מה-XF הפורשת. היא אמנם מתהדרת באורך מוקטן בכמה מילימטרים, וכך גם בגובה התקרה, אולם בסיס הגלגלים גדל ב-5 סנטימטרים ל-2.96 מ' - מה שיבוא לידי ביטוי במרחבים אחוריים משופרים.

תחת החרטום, יגואר התקינה מספר מנועים - דיזל ובנזין. הראשון בחשיבותו לשוק באירופה הוא ה-2.0 ל' טורבו דיזל המפיק 163 כ"ס ו-40 קג"מ, או בהספק מתוגבר ל-180 כ"ס ו-44 קג"מ. החיבור הוא לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או אוטומטיות 8 מהירויות. הדגם הבכיר בקרב לוגמי הסולר יסחוט 300 כ"ס ו-72 קג"מ ממנוע V6 כפול מגדשי טורבו.

בגזרת הבנזין, ל-XF החדשה מנוע ששה צילינדרים 3.0 ל' מוגדש-על; זה מחלץ תפוקה מרבית של 380 כ"ס ו-45 קג"מ. נתוני הביצועים של חטיבות הכוח הבריטיות יפורסמו בסמוך להשקתה.

מלבד עיצוב אלגנטי בהשראת ה-XE, ה-XF זכתה לשדרוגים משמעותיים בחלל הנוסעים; יגואר הכניסה לשימוש את מערכת ה-InControl Touch Pro עם צג מגע מרכזי בגודל 10.2 אינטש ולוח מחוונים עם צג 12 אינטש. למערכת זו חלוקת צגים לנהג ולנוסע, כך שבעוד האוחז בהגה יכול לדפדף בין תפריטי מחשב המכונית, יכול הנוסע לצפות בסרטון או לבצע פקודות אחרות במעטפת הבידור. עוד בדף החידושים, ה-XF היא היגואר הראשונה עם תאורת LED מלאה וכן כוללת קו מרשים ומתקדם של בקרות בטיחות.

המתחרות הישירות שחולקות דמיון דינמי ל-XF, הן כמובן מרצדס E קלאס וב.מ.וו סדרה 5, ומולן מתייצבת היגואר גם היא עם הנעה אחורית וכיול סלקטיבי למתלים, המצערת ועוד. יגואר נערכת גם לייצר גרסאות קופה מסוגננות נגד שתי הגרמניות בעתיד.

ה-XF החדשה עתידה לנחות בישראל בסוף השנה, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית 'מאיר'.


עוד הרבה על יגואר בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully