וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשיית קלארקסון: ג'יימס מאי נוטה לפרוש. "רוצה להיות מורה"

27.3.2015 / 7:12

בעקבות פיטוריו של ג'רמי קלארקסון מ"טופ-גיר", שוקל כעת הקולגה שלו לתכנית ג'יימס מאי לפרוש לחלוטין מהתעשייה. "אני רוצה לעשות משהו שונה לחלוטין עם החיים שלי"

ג'יימס מאי. אתר יצרן
ג'יימס מאי. ידע שימיה של התוכנית קצובים/אתר יצרן

ג'יימס מאי אומר שהוא רוצה לעזוב את עולם הבידור והטלווזיה בעקבות פיטוריו של ג'רמי קלארקסון מתכנית הרכב "טופ-גיר". המנחה טוען ש"אולי זה הזמן לחזור לחיים נורמליים ולאכול שעועית", לאחר שבילה על המסכים עם קלארקסון ועמיתו ריצ'רד המונד למעלה מעשור. "אנחנו עושים את זה כבר 12 שנים. זה רגע מאוד דרמטי בחיים שלנו. אבל שום דבר לא נמשך לנצח", כך סיפר ל'דיילי טלגרף".

מאי מוסיף שהתכנית הצליחה לדעתו בזכות שילוב של הרבה גורמים, אך מודה שלא ידע כיצד תסתיים. "דברים בדרך כלל מגיעים לקיצם בגלל שהם דועכים, אז יכול להיות ששברנו את התבנית הזו". כשנשאל האם ישוב להנחות תכנית רכב אחרת במקום טופ-גיר, אמר "לא בהכרח". לשאלה האם יש לכך קשר לקלארקסון, התוודה מאי ואמר "זה לא רק זה. אני חושב לעשות משהו אחר לגמריי עם החיים שלי. אני די זקן עכשיו, אני שוקל לצאת מעולם הרכב. אולי להיות מורה. תמיד רציתי לעסוק בהוראה".

מאי לא השיב באריכות לגבי פיטוריו של קלארקסון, שהושעה מהתכנית בעקבות ריב אלים עם מפיק ולאחר חקירה של ה-BBC הודח ממנה ללא יכולת לערער. "זו הייתה החלטה חריפה, אין ספק. אבל אני חושב שלא באמת הייתה להם ברירה. אני לא יודע את כל הסיפור במלואו, יש הרבה אנשים שכבר שפטו את כל המעורבים והגיעו למסקנות. גם הם לא מכירים את כל המקרה או בקיאים בפרטים הקטנים". עוד ציין מאי כי לדעתו קלארקסון לא ישאר מובטל זמן רב מידי. "הוא די טוב במה שהוא עושה", כך מאי בן ה-52.

קלארקסון נצפה אתמול (חמישי) רוכב על אופניו ליד ביתו, אך סירב להתייחס לפניות כלי התקשורת ורק הצהיר כי "כולם מאוד מאוכזבים". ג'יימס מאי סיפר לאחר מכן כי לדעתו הצופים הם אלה שנותרו מאוכזבים, שכן לא יזדמן להם לצפות ב-3 הפרקים האחרונים שצולמו, לפחות לא כפי שגובשו מלכתחילה. "חבל, אנחנו מאוד גאים בעבודה שעשינו בהם".

בכירים ב-BBC ניסו לשכנע את מאי להשאר לאחר הדחת קלארקסון בשיחות סגורות, אבל נראה שהם הגיעו למבוי סתום. ריצ'רד המונד, טרם הגיב רשמית אך רמז כי אין בכוונתו להמשיך בטופ-גיר ללא קלארקסון או מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully